|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
... En op 19 augustus te zien in Atak: quote: |
|
Mijn broer is al van begin af fan, dus ik heb het tegen mijn zin vaak op luid volume moeten horen. Overschat semi-artistiek gedoe vind ik het. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
dEUS!! Geniale band natuurlijk! Heb er hier dan ook flink wat van in de kast staan. Live ook heel erg mooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ik ben ook geen fan alleen nummers als Hotel Lounge kunnen me wat signature |
|
quote: "This elevator only takes me down..." Meesterlijk nummer met een meesterlijke tekst! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oude dEUS is gaaf, Roses, Via, Suds 'n Soda, Hotelloung, Litle Arethmitics. Na Worst Case Scenario kwam er nog maar weinig echt interessant materiaal uit van de Antwerpse formatie. Al is het nummer The Architect ook best gaaf maar verre van zo gaaf als het oude werk. Live zijn ze wel heel leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dEUS is een vrij briljante band, ook de platen na Worst Case Scenario. Ik ben zelf nogal fan van Pocket Revolution uit 2005, lekkere onderkoelde indierock-plaat. |
|
quote: Dan ga je toch voorbij aan prachtige nummers zoals Sister Dew of Instant Street van The Ideal Crash. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Die nummers zijn zeker niet slecht maar halen het niveau van de eerder vernoemde nummers zeker niet volgens mij. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ken de bandnaam, maar dat was het. Hebben ze een "hit" gehad? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ze hebben er een paar gehad, Suds'n Soda, Roses, Hotellounge, Sister Due, The Architect, Little Arethmitics,... zoekt u maar eens op youtube. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Veel luistergenot Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Sister Dew Ik denk toch wel dat dEUS mijn favoriete band aller tijden is, eerlijk gezegd. Persoonlijke smaak natuurlijk, maar voor mij hebben ze alles wat ik zoek in muziek (afgezien van wat brutheid, mogelijk, maar daar heb ik metal voor ) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-05-2009 14:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Vergeef me mijn zaterdagbrakheid Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb trouwens ook My Sister = My Clock. Iemand daar bekend mee? Wat een wazige plaat is dat zeg. Na 15 jaar weet ik eigenlijk nog steeds niet of ik 'm mooi vind of niet. Bijna altijd als ik hem op zet (zo'n 1x per jaar) gaat 'ie me vrij vlot irriteren, maar ik grijp er toch telkens weer naar terug. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 30-05-2009 14:11] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
My sister = my clock heeft fraaie momenten en wat mindere momenten, echt een tussenplaat waarop iedereen in de band iets mocht bijdragen. Maar er zitten zeker wat absolute juweeltjes tussen, zoals The Horror PArtyjokes, Glovesong en How To Row A Cat. En een nummer als Sick sugar had zo op een Kiss My Jazz plaat gekund. Persoonlijk heb ik het alleen altijd erg irritant gevonden dat je niet kon doorskippen naar het volgende nummer, onnodig pseudo-artistiek gepruttel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een schopje voor iPim dan maar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: , was me mentaal aan het voorbereiden op elitaire black metal Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Lieverd, ik moet de eerste persoon op zm nog tegenkomen die een significant bredere smaak heeft dan ik. Als jij denkt dat ik alleen maar black metal draai dan sla je de plank echt finaal mis. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat zeg ik niet, maar ik hoopte om een of andere onverklaarbare reden wel dat het een elitair black metal plaatje zou zijn. Nu niet zo'n zin in deze stijl muziek. Ik ga wel zo Brand New opzetten, hehe Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En varg z'n last.fm zag er ambitieus uit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat komt omdat Varg mijn hele CD collectie op mp3 heeft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik luister helemaal geen dEUS. *gaat weer animé kijken* |
|
quote:Ja maar daar heb ik tot dusver vrij weinig van aan mijn library toegevoegd. |
|
quote: Je hebt inderdaad ook maar 971 verschillende artists in je last.fm lijst tegenover mijn 5565. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |