quote:
Op 8 juli 2009 20:08 schreef ColdheartMinor het volgende:
Zo, de zondag is voor mij. (Zaterdag Fortarock) Who's with me?
Hier 't zelfde inderdaad.
Halverwege de zondag binnengekomen, toen Bef Hard bezig was. Was mij niet zo bekend, maar zeker niet verkeerd. Gewoon rocken en niet zeiken.
Daarna Stahlzeit. Ik ga niet echt voor een coverband naar zo'n festival, maar de show was leuk en de setlist ook niet slecht.
Het Werk van Jeff Beck is mij niet zo heel bekend, maar zo’n gitaargejengel hoef je eigenlijk niet te kennen om ervan te kunnen genieten.
Tesla vond ik de laatste keer op Graspop wat tegenvallen, maar nu waren ze goed bezig. Zo’n 80s hardrock gaat er altijd wel in, niet nadenken en gewoon meeblèren.
Queensrÿche was voor mij de hoofdband van de dag, maar dat viel tegen. Niet dat ze slecht speelden, maar als ik de nummers die ik zou willen horen naast de setlist leg komt er nog niet één overeen.
Chickenfoot was leuk, maar ze konden om de een of andere reden m’n aandacht toch niet de hele show volhouden. Ben er minder fan van dan van Van Halen (wat een woordcombinatie, en niet eens met opzet) of Satriani solo, maar van mij mogen ze er nog ff mee doorgaan.
Paul Carrack: wist niet of ik er wat van kende. Wat buiten de tent op het veld gehangen, en daar was ’t ook prima achtergrondmuziek voor. Liet me vooral denken aan Joe Cocker, maar af en toe kwam er ook nog iets langs dat me bekend voor kwam.
Australian Pink Floyd: Heel vreemde keuze om een coverband een festival van dit kaliber te laten headlinen. Ja Pink Floyd is geniaal, deze coverband is inderdaad heel goed en ik heb wel degelijk genoten, maar ’t blijft toch een coverband.
Al met al zeker de moeite waard, en op de een of andere manier ben ik er ook nog in geslaagd om elke druppel regen te ontlopen.