![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
Lekkere plaat ja ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Als nou die nieuwe Arckanum ook nog eens uitkomt, want die heb ik samen met deze besteld, en dan kan ik ook mijn oordeel geven... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ik had hier een tijdje geleden een promo van gekregen die ik eigenlijk maar 1x had beluisterd. Maar na alle positieve reacties op Vorunah te hebben gelezen heb ik hem nog maar een keer opgezet. Ik ben geen fan van Tulus of Khold en ik denk dat je wel een beetje fan moet zijn van die 2 bands als je Sarke wilt waarderen. De eerste 2 nummers van Vorunah doen mij helemaal niks. Dit is pure black 'n roll en daar heb ik niks mee. Naar mate het album vordert worden de black 'n roll invloeden meer naar de achtergrond gedrukt en krijg je er steeds meer sfeer voor terug. Met Cult ritual en 13 Candles als goede voorbeelden. Die songs zijn lekker creepy. Al met al weet ik Sarke, denk ik, beter te waarderen dan Tulus en Khold. Maar toch ga ik ook Sarke niet vaker uit de kast trekken na deze laatste luisterbeurt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Het is toch net wat anders dan Tulus of Khold, er zit een ander gevoel in. Ik vind het net wat minder dan die 2 bands, ondanks of misschien dankzij de stem van Nocturno Culto. Toevoeging van keyboards op het nieuwe album is wel een sterke zet, daardoor krijgt de muziek net wat meer invulling. ![]() |
|
Leuke plaat ja, maar niets uitzonderlijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
in het begin vond ik hem saai, nu gewoon leuk signature ![]() |
|
In het begin vond ik hem gewoon leuk, nu vind ik hem heel erg leuk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
oei, ik hadded over de nieuwe de oude is leukert signature ![]() |
|
Had het ook over Oldarhian hoor, Vorunah moet ik nog checken. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
o! ik vind het zo wat "voorzichtig simpel" signature ![]() |
|
Die laatste doet inderdaad een beetje simpel aan. Af en toe net te langzaam. Verder niet slecht. Keyboard toevoeging ook aardig. ![]() |
|
De nieuwe plaat komt op 20 september uit ![]() http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=192408 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Goed nieuws! ![]() |
|
Nieuw nummer. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
meh, matig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Er is maar een sarke, denk ik? Simpel, doch doeltreffend. Nocturno culto klonk nog nooit zó Tom warrior, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Die zangstijl is inderdaad geen toeval. Past er wel goed bij, evengoed vind ik de stem van Tom Warrior net wat beter. Dat is op zich geen minpunt, de keyboards zijn dat wel. Het zal vast wel goed gespeeld zijn maar ik vind er een te wat vrolijk jaren '90 gothic klankje in zitten. Ik heb niks tegen keyboards maar dan wel graag met een wat vlakker geluid. Over de meet genomen klinkt het als een aardig bandje leuk om 1 a 2 keer te draaien. Had ze nog nooit eerder gehoord. Winter is coming ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |