IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wolfsheim
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-08-2002 10:34 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik luister al een poosje naar deze geweldige band word ontzettend vrolijk van hun nummers en zijn zeer meezingbaar. Kennen jullie deze band? Het is geen metal..meer Gothic Rock..

Downloadtips:
Once in a lifetime
I don't love you anymore
Heroin she said
A broken whisper

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-08-2002 10:35 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik zal Spectators nog ff voor je branden...heb hem alleen thuis laten liggen...grmbl

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-08-2002 10:39 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 10:35 schreef Vampie het volgende:
Ik zal Spectators nog ff voor je branden...heb hem alleen thuis laten liggen...grmbl

yeah dankjewel maakt niet uit..zeg maar als je hem af hebt

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2002 20:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 10:35 schreef Vampie het volgende:

Me 2 please !!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-08-2002 21:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... ik vind maar een nummer gaaf, en die heet geloof ik 'sparrows and the nightingales'..

Overigens hoef ik die maar een keer per paar maanden te horen anders wordt het heeeel saai

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2002 21:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

alhoewel het zeker bij mijn opvoeding in zat, heb ik ook aan het nummer wat valorian typte eens in de zoveel tijd genoeg. Het valt trouwens onder new wave, de 'voorloper' van gothic.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-08-2002 9:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 20:45 schreef Jenje het volgende:
Me 2 please !!

Jaja..zodra ik hem hier heb liggen

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-08-2002 9:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Afgelopen weekend is Wolfsheim mij geintroduceerd, and I must say I like it!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2002 9:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LM, probeer Absurd Minds eens dan is iets .. harder ..

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-08-2002 9:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Absurd minds = lekkere muziek

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-08-2002 9:54 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ben druyk aan het zoeken

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com