IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Leuk festival in Duitsland
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2002 10:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

MIjn excuses als dit al eerder gemeld is maar ik kon er niks over vinden.

tussen 5-7 juli a.s. vlak bij Leipzig vindt een leuk alternatief voor de nep Dynamo van dit jaar plaats. Met o.a. Slayer, Marduk, Immortal, Behemoth, BOltthrower, Motorhead, BIohazard en weet ik nog veel wat.

http://www.withfullforce.de/

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 10:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmmm smaakt naar meer

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 10:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Dat is zeker een leuk festival, met een geweldige line up!!!! maar ik ga er niet heen, moet er niet aan denken om 3 dagen tussen allemaal duitsers te zitten

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 10:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:48 schreef Vintersorg het volgende:
Dat is zeker een leuk festival, met een geweldige line up!!!! maar ik ga er niet heen, moet er niet aan denken om 3 dagen tussen allemaal duitsers te zitten

dan denk je die toch gewoon allemaal weg

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 10:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:53 schreef FireFox het volgende:
dan denk je die toch gewoon allemaal weg

nee niet te doen! ik haat duitsers!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 10:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:54 schreef Vintersorg het volgende:
nee niet te doen! ik haat duitsers!

ah ok, naja een goed concert, trekt mij toch altijd wel weer over de grens (ow wat ben ik weer lollig )

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-03-2002 11:28 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

hmmm. Klinkt intressant... Heel erg intressant!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 27-03-2002 12:50 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

vergeet Hypocricy en Impaled Nazarene vooral niet...

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 27-03-2002 15:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Finntroll komt ook

maar Leipzig is zo ver weg

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-03-2002 22:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Leipzig is idd fucking ver weg... En Duitsers? Stukken beter als "Hollanders"!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-03-2002 22:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 10:48 schreef Vintersorg het volgende:

Daar was ik ook bang voor de eerste keer dat ik naar Wacken ging.. maar het tegendeel bleek waar, die Duitsers daar vond ik drie keer zo relaxed als de gemiddelde DOA ganger, waar op DOA veel groepjes mensen erg op zichzelf waren vond ik die Duitsers een stuk opener ..

Zo was er vorig jaar een van ons erg zat bijna door een party tent van een groep duitsers heen aan het flikkeren... Op doa zou je daar met een beetje pech al een tentstok door je ribben krijgen (bij wijze van spreken), hier boden ze hem wat Gluewijn (shit, dat schrijf je vast niet zo) aan
anyway.. Ik ga niet naar TWEE Duitse festivals.. en Leipzig is ook wel erg ver weg.. voor mij wordt het weer WACKEN

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-03-2002 22:40]

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-03-2002 22:56 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

En anders is er nog altijd G:O:A
Voor de oer-hollandse prijs 0 euro

http://www.unstoppableforce.de/goa.html

I can't shoot straight unless I've had a pint!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-03-2002 12:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Finntroll komt daar niet denk hoor!!!

hej Tnightmare..hehe ik is nu ook hier

Vlad!!

Jopz Duitsers zijn beter

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com