|
Auteur: |
|
|
MIjn excuses als dit al eerder gemeld is maar ik kon er niks over vinden. tussen 5-7 juli a.s. vlak bij Leipzig vindt een leuk alternatief voor de nep Dynamo van dit jaar plaats. Met o.a. Slayer, Marduk, Immortal, Behemoth, BOltthrower, Motorhead, BIohazard en weet ik nog veel wat. http://www.withfullforce.de/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is zeker een leuk festival, met een geweldige line up!!!! maar ik ga er niet heen, moet er niet aan denken om 3 dagen tussen allemaal duitsers te zitten |
|
quote: dan denk je die toch gewoon allemaal weg Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: nee niet te doen! ik haat duitsers! |
|
quote: ah ok, naja een goed concert, trekt mij toch altijd wel weer over de grens (ow wat ben ik weer lollig ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hmmm. Klinkt intressant... Heel erg intressant! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
vergeet Hypocricy en Impaled Nazarene vooral niet... |
|
Finntroll komt ook maar Leipzig is zo ver weg "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Leipzig is idd fucking ver weg... En Duitsers? Stukken beter als "Hollanders"! |
|
quote: Daar was ik ook bang voor de eerste keer dat ik naar Wacken ging.. maar het tegendeel bleek waar, die Duitsers daar vond ik drie keer zo relaxed als de gemiddelde DOA ganger, waar op DOA veel groepjes mensen erg op zichzelf waren vond ik die Duitsers een stuk opener .. Zo was er vorig jaar een van ons erg zat bijna door een party tent van een groep duitsers heen aan het flikkeren... Op doa zou je daar met een beetje pech al een tentstok door je ribben krijgen (bij wijze van spreken), hier boden ze hem wat Gluewijn (shit, dat schrijf je vast niet zo) aan anyway.. Ik ga niet naar TWEE Duitse festivals.. en Leipzig is ook wel erg ver weg.. voor mij wordt het weer WACKEN [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-03-2002 22:40] |
|
En anders is er nog altijd G:O:A Voor de oer-hollandse prijs 0 euro http://www.unstoppableforce.de/goa.html I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Finntroll komt daar niet denk hoor!!! hej Tnightmare..hehe ik is nu ook hier Vlad!! Jopz Duitsers zijn beter |
Index / Heavy Metal |