|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Toen Chris nog goed was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Unleashed - Sworn Allegiance Bareuh... |
|
Junius |
|
Miles Davis - Kind of Blue Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Motley Crue - Face Down In The Dirt Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Unleashed - Midvinterblot Bareuh... |
|
Merzbow - Frogs Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
Unleashed - Hell's Unleashed Bareuh... |
|
|
|
Waar ben ik in godsnaam aan begonnen... |
|
|
|
|
|
The Gathering - The West Pole Eigenlijk is er nauwelijks iets veranderd. Ook met de nieuwe zangeres klinkt het nog steeds duidelijk als The Gathering. Dus wie de band geweldig vond zal niet teleurgesteld zijn, maar nieuwe hartjes zullen ze er niet mee winnen. Nummers als The West Pole en All You Are zijn heel mooi, maar bij vlagen is het net iets te uitgesponnen om een hele plaat lang interessant te blijven. Pendulum - In Silico Even aan’t uitzoeken hoe laat ik volgende week in Nijmegen moet zijn. Had van een vriendin gehoord dat Pendulum heel gaaf is, dus toch maar eens proberen. Hoewel dit niet echt mijn muziek is, is de basis (de drum & bass ritmes in ‘Different’ en 'Granite' bv) goed. Er wordt alleen te weinig mee gedaan; alles is op safe gegokt en blijft veel te oppervlakkig. Dit soort muziek moet een flink stuk donkerder zijn (denk aan de sfeer die bv. Feindflug oproept) om mij te kunnen boeien. Ik denk dat dit toch net meer een dance publiek aan spreekt dan dat ’t interessant is voor liefhebbers van metal en aanverwanten, dus waarom dit op Sonisphere geboekt is, is me een raadsel. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-06-2009 16:03] |
|
Asche - Mein Zerfall I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Sunn O))) - Monoliths & Dimensions |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quote:Ah gelekt dus, zo even downloaden. NP: Byla - Byla [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-06-2009 20:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |