![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij wil dat wij je huiswerk maken? ![]() |
|
Prachtig, deze topic verschijnt ieder jaar ronde deze tijd. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee, ik vraag om hulp ![]() |
|
Doe eens niet zo moeilijk, kalk gewoon wat vooroordelen op papier en je pakt een dikke voldoende. ![]() |
|
quote::') ![]() |
|
quote: Je hebt geen eigen mening over dit onderwerp? Wat vind je zelf? Is metal een subcultuur of wat anders? Wat voor sociaal economische positie denk jij dat metalheads hebben? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-06-2009 11:37] ![]() |
|
Verdomme, als ik geweten had dat ik als metalhead een sociaal-economisch standpunt in moest nemen had ik er wel twee keer over nagedacht.. Het is muziek. Muziek die ik graag luister. Tadaaaa. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Precies. Schrijf een inleidend stukje over het hoe en waarom, geef je eigen mening, wees iets concreter. Formuleer een paar goede vragen. Misschien wil ZM-land je dan wel helpen ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: +1 Betere/Goede keuzes: Dit topic ... (en die is ook al niet geheel correct) Een dergelijk topic ... Zo'n topic ... ![]() |
|
Subcultuur, geen tegencultuur. Als we hier nu even +1 t/m 666 doen, houden we er misschien een mooi studentenfeestje aan over (voor mij is bier en BBQ genoeg) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Een tegencultuur, wij zijn allemaal tegen domme, luie, stereotyperende scholieren namelijk. quote: Die zin is zijn niet grammaticaal verantwoord lekker helemaal. Maar alle metalheads zijn miljonairs! quote: Yeah! ![]() ![]() |
|
Je kan beter eerst je huiswerk voor Nederlands maken. ![]() |
|
De sociaal economische positie van metalheads :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
zal niet best zijn :') Je moeder. ![]() |
|
quote:Ik verdien miljoenen! ![]() Ik krijg ze alleen niet ![]() ![]() |
|
Hehehe, ik dacht al, wat een idiote bandnaam. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:haha, ik vind ook dat jij miljoenen verdient hoor ![]() ![]() |
|
miljoenen wat? schaamluizen? ![]() |
|
dat heb ik nooit gezegd ![]() ![]() |
|
Wat? ![]() |
|
een miljoen wat? ![]() |
|
felle lamp huhuh huhuh huh huh ![]() Je moeder. ![]() |
|
tegen wat in de traditionele cultuur verzetten metalheads dan? Slechte muziek smaak? Van Dale: te·gen·cul·tuur /teF«(n)kYltyr/ de (v.) 1 cultuur of culturele stroming als reactie (verzet) tegen de traditionele ![]() |
|
Doe even normaal tegen Emily. ![]() |
|
Vinden jullie dat de metal een sub of een tegencultuur is? Ik vind dat metal muziek is. Mag dat ook? en wat zijn is de sociaal economische positie van de metalheads? Metalheads? Dat weet ik niet. Ik kan alleen iets zeggen over mijn eigen sociaal-economische positie, en die heeft weer beduidend meer te maken met mijn beroep en mijn gezinssituatie dan met mijn muziek. Heb je misschien iets concretere vragen? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |