|
Auteur: |
|
|
hey, Bleeding Sunrise heeft nu de kans om op het gideon festival te spelen in groningen! daarom vragen wij bij deze om allemaal voor ons te stemmen op deze site : www.gideon-festival.nl/bandcontest wij danken u hartelijk! groeten, Bleeding Sunrise |
|
waarom zou ik op je band stemmen. doe een dansje ofzo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met zo'n naam zou je verwachten dat jij degene bent die een dansje voor ons moet doen. Now dance boy!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
FFeessTT |
|
line up en tijdschema Main Stage Vrijdag: 16.00 uur : Opening 17.00 uur : Sofie Le Titre + Housdieren 18.00 uur : Winaar Band Contest 19.00 uur : Generation Dallas 20.00 uur : Dutch Oven 21.30 uur : tba 23.00 uur : Osdorp Posse Zaterdag: 13.00 uur : PIEPS andd Lisa Lee 14.00 uur : Zaza 15.00 uur : Hoodoo Dogs 16.00 uur : Flux 17.00 uur : The Family 18.00 uur : Trenchcoat 19.30 uur : Carlama Orkestar 21.00 uur : De Hardheid 22.30 uur : Demented Are Go Zondag: 13.00 uur : Roos 14.00 uur : Littel Kim and the Apple 3 15.00 uur : Wildman of Wongo 16.00 uur : Rotterdam Jazz Ska Formation 17.30 uur : Mua"Dib and the Awakening 18.30 uur : The Toasters 20.00 uur : Faber 21.00 uur : New Cool Collective 23.00 uur : Krause Trash Stage Vrijdag: 16.00 uur : Spotrockers 18.30 uur : Het Groots Asser Showorkest 19.30 uur : Mindscan 20.30 uur : AMS Mofo's 21.30 uur : Atletic Pooha 22.30 uur : Anomalys Zaterdag: 12.30 uur : Drugssmokkel 13.30 uur : Spendex Devils 14.30 uur : So Electix 15.30 uur : Eisenhower 16.30 uur : Accelarators 17.30 uur : Apehanger 18.30 uur : Mad Engine 19.30 uur : Blues Junkies 20.30 uur : Dead Elvis 21.30 uur : Fleas and Lice 22.30 uur : Vortex Zondag: 13.30 uur : Groover 14.30 uur : Sjakie Goes to Stitswerd 15.30 uur : Link 16.30 uur : Terra 17.30 uur : Iron Mike and the Ironics 18.30 uur : Tumblin Go' Go's 19.30 uur : Carnal leftovers 20.30 uur : Ramoin Zarate 21.30 uur : Gewapend Beton 23.00 uur : Loud Squirt and the Sonic Machine www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
25 pop voor de OP alleen is een beetje veel, maar het waarschijnlijk méér dan waard. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wanneer gaan die nou eens echt stoppen? Nadat ze elke zaal en festival nog een keer of 3 hebben aangedaan? Verder niets mis met OP maar ik vroeg het me gewoon even af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Beroerde line-up wat mij betreft, vorig stond er nog wat metal en was het voor ieder wat wils, nu is dat gedeelte vooral door hiphop en electro overgenomen. |
|
quote: Zaterdag 26 September Amsterdam Melkweg (Max) Osdorp Posse Uitverkocht! Casto/Jason en Jerome XL Dan dus! |
|
quote: Aanwezig, hehe. |
|
osdorp begint om 22:30 volgens de site. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ben er wel rond 21:00. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ietsje later denk ik, sms je wel als ik er ben. Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Hopelijk wordt het net zo gezellig en vet hippie/rock-festijn als vorige jaren! Heb er een beetje twijfels bij omdat het dit jaar veel meer gepromoot is en veel professioneler is aangepakt. Hopen op nog immer veel kampvuurtjes, lichtjes, freaks, honden, biologische haring en lekker weer Maar de Osdorp, da's misschien wel het belangrijkste vandaag! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik stap zo in de auto. Ben er hopelijk rond 17h, i.v.m. de 324534534 tussenstops om bandleden en gear op te halen |
|
Ik dacht dat jij gestopt was met Mindscan? |
|
Ik ga niet. Bleeding Sunrise speelt niet Voor de mensen die wel gaan: check Bob Wayne |
|
quote: Ben ik ook, maar ze hebben de nieuwe drummer eruit gekickt en ik val voor hem in (dus eigenlijk voor mijzelf ) |
|
En natuurlijk nog ff wat aandacht voor Carnal Leftovers (zondag 19:30) 20 euri voor een zondag-kaart, lijkt me een prikkie voor de show die we dan gaan geven En iedereen die dan komt wordt persoonlijk bedankt en is echt true underground |
|
Zo! Dat was een vet fuifje zeg! Alleen jammer dat ik nergens een standje met vleesch kon vinden (ook al was het er schijnbaar wel...) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heenweg: 7h rijden (file, file, file...) Terugweg: 5h rijden (alcoholcontroles, omleidingen etc) Goddamn.. Maar het was een mooi feestje!! |
Index / Concerten |