|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarschijnlijk wel weer aanwezig! Krijg je een van me Judge. |
|
quote: +1 |
|
Gaat dit nog wel door? |
|
quote: |
|
Als het aan Baroeg ligt wel! We wachten nog even met de promotie totdat de tour officieel aangekondigd wordt. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 27-07-2009 19:41] |
|
quote:Mooi zo |
|
Kijk aan, een Myspace bulletin van Swallow The Sun waarin ze hem aankondigen De data: 27.11. Baroeg, Rotterdam, Netherlands 28.11. Turock, Essen, Germany 29.11. Biebob, Vosselaar, Belgium 30.11. White Rabbit, Plymouth, UK 1.12. Rios, Leeds, UK 2.12. Central Station, Wrexham, UK 3.12. The Star and Garter, Manchester, UK 4.12. Ivory Blacks, Glasgow, UK 5.12. O2 Academy 2, Newcastle upon Tyne, UK 7.12. Underworld, London, UK 8.12. De Kelder, Amersfoort, Netherlands 10.12. Glazart, Paris, France 11.12. Feierwerk, München, Germany 12.12. Blackout Club, Rome, Italy 13.12. Sottotetto Club, Bologna, Italy 14.12. Arena, Wien, Austria 15.12. Randal Club, Bratislava, Slovakia 16.12. Exit Chmelnice, Prague, Czech Republic 17.12. K17, Berlin, Germany 19.12. Conne Island, Leipzig, Germany Misschien Biebob ook meeepakken [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-07-2009 2:29] |
|
Jammer voor me aangezien ik Swallow The Sun doomwise geen reet aan vind en de support bands zo mogelijk nog minder interessant vind/ Ach gewoon skippen voor mij dus. De rest rest die wel gaat... heel veul plezier Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Oeeh, Swallow the Sun.. Amersfoort? Heen! |
|
Inderdaad! Vrijdag 27 November Swallow The Sun (FI melodic doom / death) Insomnium (FI melodic death) Omnium Gatherum (FI melodic death) |
|
Ik ga deze package in Amersfoort aanschouwen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
ben aanwezig in de Kelder show. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
En... UP! |
|
quote: Kun je nog een navigator gebruiken? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aanstaande vrijdag al! |
|
Zijn er nog steeds kaarten in de voorverkoop? |
|
Jawel hoor. |
|
Tot en met vrijdag 12 uur 's middags kun je nog online (of bij de Primera winkels) kaarten kopen! |
|
Ik ben aanwezig in Amersfoort.. Gave band Sts. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Pindakaas... =) |
|
Vanavond! Voor de liefhebber zijn de kaartjes in de voorverkoop tot en met 12:00u beschikbaar. |
|
Zin in!! |
|
Omnium Gatherum viel me wat tegen. Hierbij is de zanger duidelijk de zwakste schakel. Insomnium en Swallow the Sun waren wel allebei gaaf. Ik had bij Swallow the Sun alleen graag wat meer oud werk zoals Through her Silverly Body en The Giant gehoord, maar je kunt niet alles hebben. Volgende week dit pakketje nog maar eens over doen Erg enthousiast (en jong) publiek bij alle drie de bands overigens, had ik niet verwacht. |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |