|
Auteur: |
|
|
3 Juli vier ik mijn verjaardag in de NDRGRND in Nijmegen, en wel met de mannen van Obeah en de mannen en vrouw van Izegrim! De vlieger: http://www.vincento.nl/images/vrjrdg2009front.gif |
|
Word gezellig! Speelt (S)non Divine(Z) ook nog dan? Mooie vlieger heb je gemaakt trouwens Tot dan sowieso! |
|
Thanx!! Nee, Snon-DivineZ speelt niet, ik speel liever niet op mn eigen verjaardag. Maar de dag ervoor ben je bij Testament toch? |
|
Waarschijnlijk tussen 11 en 12 Obeah, en daarna Izegrim, dus laatste trein kan tricky worden... |
|
Hmmm... even slaapplek regelen dan, hopen dat het lukt. In ieder geval aanwezig om Obeah weer eens aan het werk te zien en dan heffen we er nog 1 op jou verjaardag (vraag daar wel wie je bent ). Tot vrijdag. |
|
Ik kom wel even langs denk ik. Het is gratis en vast heel gezellig. NDRGRND is altijd leuk. |
|
quote: Ghehe, zie je vrijdag. Het is de bedoeling dat Obeah rond 10:45 de planken betreed, dus wees er vroeg bij!!! |
|
quote: Jemig, dan ben ik nog niet uit bed hoor! |
|
quote: Ik kom er zojuist achter dat ik zaterdagochtend er om 7.00 uur alweer uit moet ivm werken. Ben dus om middernacht ervandoor om mijn trein te halen. Ach in ieder geval Obeah weer eens bekijken. En dus even 2 ZM'ers de handjes schudden |
|
Oh verdorie, helemaal vergeten dat ik een supergave BBQ in Deventer heb de bewuste avond. |
|
Sjaak Afhaak. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Concerten |