|
Auteur: |
|
|
quote:Neh! Levenslang in een hokje van 2 bij 2 op water en brood! Doodstraf is veel te veel een ontsnapping. Maar verder.. ja, het is (weer eens) te triest voor woorden. Dat mensen tot zulke dingen in staat zijn is toch echt absurd. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
je vraagt je toch af waarom zo iets gebeurt.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Da's ook waar... de dood is te eenvoudig. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Die conciërge en zijn vriendin, die immers ook lerares was op de school, hadden toch gezegd dat de meisjes van plan waren om zelfmoord te plegen, maar toen de lijkjes gevonden waren werden ze dus hoofdverdachte Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Ow, dat verhaal heb ik niet gehoord. Raar verhaal dan ook, want ik zag een foto van het tweetal in zo'n voetbalshirt (waarin ze schijnbaar ook zijn verdwenen) en waarop ze breeduit lachten... lijkt me dan niet dat je als 10-jarige dood wilt.... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Ja en dan zitten ze gevangen en dan nog zeiken dat ze geen TV hebben of zo Of camera toezicht Je zit gevangen ... dat doe je jezelf aan En dieptriest.. |
|
quote: Die meisjes zelf waren ook niet van plan om zelfmoord te plegen maar de congierge van die school had dat verteld tegen de politie, is nog op het nieuws geweest Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Lullig voor hun ouders en diecte omgeving, voor de rest kan ik er niet echt wakker van liggen. |
|
quote: ja, dat bedoel ik... raar verhaal van die conciërge; dat gelooft natuurlijk geen hond. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Ja precies... of laatst las ik dat ergens de gevangen aan 't protesteren waren omdat ze geen PlayStation 2 kregen... ik heb ook geen PlayStation 2 hoor.. waar verdienen gevangen in godsnaam die luxe mee? Water, brood en eventueel (goedgekeurde) leesboeken.. klaar. Een gevangen doet het zich inderdaad zelf aan... en hopelijk is het ook zo dat als het onaantrekkelijker wordt om in de gevangenis te zitten dit een afschrikkende werking heeft op een aantal van de criminelen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nee! geen leesboeken.......water en brood Do or do not. There is no try. |
|
tuurlijk wel boeken! geef ze de statenbijbel maar [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 08-09-2002 17:54] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Index / Nieuws, actualiteit en media |