IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Defaced (hol) (wie kan mij meer vertellen?)
Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 09-06-2009 14:13 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

Ben opzoek naar info en recordings (origineel, kopietje, mp3tjes) va nde nederlandse death metal band defaced. Het enige wat ik ervan kan vinden zijn 3 live nummers opgenomen in 1991 met deze tekst erbij:

dutch Defaced quartet, featuring Theo Loomans (rip) Iwan Bouwmeester (drums), Michel Peeters (guitar), Henry Pol (guitar) Dennis van der Sluis (bass).

weet iemand of ze ooit wat uit hebben gebracht etc? alvast bedankt!

S

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 12-06-2009 13:03 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

niemand die mij wat kan vertellen????

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2009 14:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 14:13 schreef Defleshed by flieS het volgende:
featuring Theo Loomans (rip)

Ik neem aan dat dat Theo van Asphyx is, dan? Misschien dat je via het Asphyx topic wat ZMers kunt vinden die er meer over weten in dat geval.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Merauder
Usericon van Merauder
Posted 04-01-2010 11:49 by Merauder Wijzig reactieProfiel van MerauderQuote dit bericht

Goh, je vindt nog eens wat als je je eigen naam googled...
Hier Henry, gitarist (ooit) bij Defaced.
Dat van Theo Loomans klopt.
Je zal niet veel vinden over Defaced, aangezien we nooit een demo of wat dan ook opgenomen hebben.
Gitarist Michel heeft deze 3 nummers online gezet, misschien heb ik dat concert nog ergens op een oude VHS band staan, maar zeker weten doe ik het niet.
Net als het concert in het Burgerweeshuis (met een andere zanger) + wat oefenruimte opnames ligt het ergens in de berging....

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com