|
Auteur: |
|
|
Ethereal Ethereal is een band uit Amstelveen, Nieuw Vennep en Leiden. Deze band is in 2004 ontstaan. Vorig jaar is de band even uit elkaar gegaan, maar sinds begin 2009 zijn zij terug in een nieuwe, sterkere formatie. De band bestaat nu uit: Michiel( gitaar), Uri (toetsen), Daniel (zang), Bjorn (bas) en Eelco. Ethereal maakt melodische Metal met veel verschillende invloeden en stijlen. Hylash Hylash is een metalcore band uit Uithoorn en omgeving. Met invloeden van Bullet for my Valentine en As I Lay Dying zullen ze ook met hun nieuwe repetoir een energieke show neerzetten. Dark Reign Dark Reign is een Metal band uit de omgeving. Hun muziek is te omschrijven als: Melodic Death Metal met doom en trash invloeden. Hun stijl varieert tussen Slayer, Metallica en Opeth in. Deze band bestaat al sinds 2002, maar inmiddels is de samenstelling van de band wel veranderd. De band bestaat uit: Mark ( gitaar), Sergio (zang), David (gitaar), Branislav (bass) en hans (drums). Tegen 5 euro entree mag je dit niet missen natuurlijk! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Voor iedereen die: A. Niet van hardcore houdt (of gewoon niet van Hatebreed houdt) B. Krap bij kas zit C. in Amstelveen woont en geen zin heeft om helemaal naar de Melkweg te gaan voor een feessie... vanavond optredens in de P60!!! Weest daarbij! Support your local underground! [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 18-06-2009 12:13] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Je bent gewoon je eigen show aan het promoten met je gehypte hardcorebandjes... Terug naar je eigen topic!!!! LOL.... Gelukkig zijn er nog echte metalheads die niet naar Hatebreed gaan check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Tsja, jouw obscure bandje is me te mistig En trouwens, wie heeft 't over Hatebreed in z'n eigen topic? Hatebreed? Ja! Hatebreed GVD! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 18-06-2009 13:07] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dark Reign obscuur? Last time I checked kwam niet zomaar elk obscuur bandje in de P60 spelen.... En mistig? tsja... als jij niet volwassen genoeg bent om mijn bands als los staand van elkaar te zien is dat niet mijn probleem Ja, ik voel me ook niet bepaald bedreigd door Hatebreed, nergens voor nodig... zij mogen alle punkers hebben, alle echte metalheads komen naar de P60! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Gast, ik reageer op jouw "professionele" manier van mensen uitnodigen voor je show. Pot, ketel etc. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Och, ik kan er tenminste bij vermelden waar, hoe laat, wanneer, hoeveel het gaat kosten enzovoorts.... Jij kan er nog niet eens bij zeggen welke zaal ze spelen (en het is overigens de Melkweg), wat het voorprogramma is (My City Burning en Backfire), hoeveel het gaat kosten (18,00 euro plus lidmaatschap), en hoe laat het begint (19:00 deuren open 20:00 eerste band) En dan heb je het gore lef om mij te betichten van een "professionele" aanpak qua mensen uitnodigen? Ga effe ergens anders de trol uithangen man. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
*trekt blikje cola open* |
|
. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hylash heeft anders ook core invloeden. Zo honderd procent metal is dat dus niet |
|
quote: Blij toe!!! Toen ze begonnen te spelen (okee, okee, ze zijn ook wel erg jong enzow) was mijn eerste reactie:"Ik vind wel dat ze erg dapper zijn dat ze deze emo metal durven noemen!!" Ze spelen helemaal niet slecht, maar pasten er die avond voor geen meter bij, lol! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Index / Concerten |