|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bobby is er, met Pentagram nu in Europa, er staan al reakties op zijn myspace over het concert in Denemarken gisteren. |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Bart1988 op 12-10-2009 13:02] |
|
Goed bod? Is het uitverkocht dan? |
|
Nee. Maar was gewoon bij wijze van spreken, ik ga met 10 euro natuurlijk niet akkoord Ik had ook beter kunnen zeggen 'met een paar euro korting is ie van jou'.. [Dit bericht is gewijzigd door Bart1988 op 10-10-2009 10:50] |
|
hahahaha. |
|
Thuringen is gisteren ook doorgegaan. veel plezier overmorgen! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 10-10-2009 17:13] Bla |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Bart1988 op 12-10-2009 13:01] |
|
Ook present |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Bart1988 op 12-10-2009 13:01] |
|
Erg veel zin in!! |
|
Ben ook benieuwd. Hoorde onlangs op de Belse radio dat het best goed was. Ook met Bobby, hij was maar een keer of vier omgeflikkerd op het podium. Ach, en anders zijn The Devils Blood en Trouble vast ook niet verkeerd. Heb Trouble twee keer gezien met Wagner die het door zijn mate van wazigheid aanzienlijk verklootte, dus erg kan het er niet op achteruit gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ben blij dat ik nog geen kaartje had gekocht. Voel me te brak om te gaan... |
|
Was gaaf! Die eerste band was niks, had ik eigenlijk niet hoeven te zien. The Devil's blood komt gewoon niet goed over in grote zalen, maar het geluid was erg goed dus dat vond ik dan weer wel erg positief. Trouble vond ik niet veel aan, was opzich wel tof maar ik had het na een paar nummers wel gehoord. Pentagram was super! jammer dat ik het laatste kwartier heb moeten missen omdat ik de trein moest halen. |
|
Niet verwacht Bobby ooit nog in levenden lijve te mogen aanschouwen. Gezien zijn fysieke en mentale staat lijkt de kans op een herhaling hiervan me ook niet waarschijnlijk. Des te bewonderenswaardiger dat hij zich voor de volle 100% gaf. Ik miste wel heel erg Hasselvander op drums. Deze Zakk Wylde-lookalike zag er gaaf uit, maar miste ook een hoop groove en accenten, was meer een houthakker. Mooi Spinal Tap-moment: Bobby die de gitaar van zijn gitarist aflikte en mimede met solo's mee, en daarbij met zijn hoofd het gitaarsnoer eruit trok. Ik vond Trouble muzikaal super, maar visueel was de nieuwe zanger iets te "glam". [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-10-2009 20:17] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Halverwege bij The Devil's Blood binnen gelopen. Ik had er enkel op Myspace een enkel nummer van gehoord, maar live beviel me dit zeer goed. Trouble is absoluut niet mijn ding. Pentagram was erg gaaf. Bobby is sowieso wel een held hehe. Het was overigens best laat afgelopen voor een doordeweekse dag, maar dat maakt verder ook niks uit. |
|
quote: En hij kan daarenboven helemaal geen noot zingen !! Kan er slecht bij dat men bij Trouble geen betere zanger kan vinden... De live CD is ook al barslecht ! |
|
|
|
quote: Cult! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gaaf! Waar was dit? Ziet de backstage er daar zo uit...? |
|
Flinke ruimte hoor . Was iig gister in de 013. |
|
Ziet er een beetje crappy uit, had wel een mooiere backstage verwacht bij zo'n zaal. |
|
013 backstage is eenvoudig doch zeer doeltreffend |
|
quote: Heb jou niet gezien gisteren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik was er dan ook niet... Helaas misschien wel |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |