|
Auteur: |
|
|
Dinsdag/Tuesday 16 Juni @ Winston Kingdom/Warmoesstraat 127 A'dam COALESCE: This is their first ever European appearance (the tour kickoff so to say) in support of their amazing new album on Relapse Records. For fans of: Converge, TDEP, Neurosis; this is where it all started for crazy metallic HC! MISANTROPICANA: The Dutch Dillinger Escape Plan meets Botch. With the singer of Disenvowed. OTIS: Groovy rock/hardcore/metal for fans of Refused, Black Flag and Snapcase. Doors: 20u Show: 20.30u Entrance: 9 Euro www.amsterdam-underground.com [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-06-2009 23:02] |
|
Nog maar eens omhoog! Allereerste show v.d. tour dus wees erbij als je merch wil kopen. Tilburg is de laatste show v.d. tour dus grote kans dat het mooiste spul dan al weg is. Zowel CD als LP zien er superuit en de band heeft beide mee op tour. Groeten en tot dinsdag, Sam www.amsterdam-underground.com |
|
Suicidal die avond |
|
quote:en wij zien ze op Hellfest |
|
quote: Ook daar ja. Echt zin in volgende week, sowieso 2 keer Suicidal |
|
Hij doet wel z'n best iig, hehe. |
|
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig! En dan bedoel ik dus uiteraard niet bij ST.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Nog maar eens omhoog want dat verdient dit topic en deze band wel! |
|
Ik moet ook aanwezig zijn vindt ik. |
|
Nog zo'n 6 uur en heb er echt veel zin in. Band is vanochtend aangekomen en ligt nu te tukken bij mij thuis dus zijn goed uitgerust vanavond. Ze hebben er echt veel zin in. Het zou me niks verbazen als het bij deze keer blijft (dat ze in Europa komen touren) dus wees er bij! Sam |
|
quote:idd! Veel gaver |
|
Huh? Oude mannen die een kunstje komen vertonen met 1 origineel bandlid en in 10 jaar geen nieuwe plaat meer uitgebracht. Moet ook nog eens 27 Euro kosten. Coalesce: fucking goede nieuwe plaat en die band komt voor de 1e keer naar Europa en zijn bekend om hun geweldig goede liveshows. Show is 9 Euro en dan krijg je ook nog 2 goede supports. Makkelijke keuze toch? Sam |
|
Idd.. Ik blijf thuis en ik ga wel even loeren als ze zondag op Hellfest staan |
|
quote: Was ik ook van plan maar zie dat dan Europe speelt en die wil ik toch veel liever zien dan Coalesce Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Goed punt |
|
zit nu in de trein, MEGASIKED!!!! |
Index / Concerten |