|
Auteur: |
|
|
People with open minds and positive attitudes. Bands that share the message of respect. Probably you! BANDS BOOKED FOR THE FIRST EDITION (2009) ARE: KODIAK (postdoom l GER) www.myspace.com/kodiakdoom HEIRS (postdoom/rock l AUS) www.myspace.com/heirsmusic HER NAME IS CALLA (postrock l UK)www.myspace.com/hernameiscalla CAPTAIN, YOUR SHIP IS SINKING (postrock/screamo l NL) www.myspace.com/captainortega OTIS (posthardcore l NL) www.myspace.com/spottingwolverines MUSIC FOR THE DEFECT (postpop l NL) www.myspace.com/musicforthedefect LAST ACTION HERO (8bit Gameboy Electro l NL) www.myspace.com/lastctionher0 SINGULA (Ambient Soundscapes l NL) www.myspace.com/singul4 DEAD FLESH FASHION (math/noisecore l GER) www.myspace.com/deadfleshfashion OLDSEED (singer/songwriter l CAN) www.myspace.com/oldseed CHECK BACK FOR REGULAR UPDATES ON BANDS, TICKET PRICES ETC myspace.com/postsummerfestival Het wordt gehouden voor Eureka, max 10 min lopen naar trein. Ik deel die posi attitude niet, maar liefde voor de line- up deel ik wel. Hoogstwaarschijnlijk is er ook bier wat opgedronken moet worden, vandaar dit topic hier. [datum bij geplakt] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-06-2009 11:13] |
|
Leuk! Kijken of ik dan kan...... ? ;-) |
|
Post, the new black. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: m.a.w. wanneer is het www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
24 Augustus, zo uit mijn hoofd |
|
Leuke namen op de bill! Als ik kan, kom ik echt een kijkje nemen! (tenzij ik op vakantie ben) |
|
Misschien aanwezig, al ben ik niet bekend met bovengenoemde namen. |
|
quote: Ik zie nog meer krakers bij de lokale supermarkt dan in de Eureka, snap die fobie voor kraakholen sowieso al niet, maar Eureka er als 1 bestempelen is niet helemaal correct. |
|
quote:Even zelf halen bij de Aldi en meebrengen in een rugzak |
|
quote: +1, maarja, wat de boer niet kent... Boeiender |
|
NIET HATEN. |
|
mwa, één keer geweest, nooit meer. ik hou het op één of andere manier nooit lang vol tussen links volk Je moeder. |
Index / Concerten |