|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
CAEDERE is het uiteraard. Gezellig! |
|
Cryptopsy!Godver. oh en Sinister al jaaaaaren niet gezien.Dus....misschien. =) |
|
Caedere inderdaad, excuus... Mocht een moderator dit zien, kan dit dan aangepast worden? |
|
Niet dat het belangrijk is hoor, maar kwam Cryptopsy niet uit Canada ? Voor de rest : toffe bands ! lampje |
|
Dat staat er toch ook gewoon? |
|
CA is toch california ? lampje |
|
Klopt. Maar .ca is wel het de term voor Canadese url's. Best verwarrend. edit. typo [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-06-2009 21:06] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmm klinkt wel leuk. Ben wel benieuwd hoe Cryptopsy tegenwoordig live klinkt. |
|
kut! allang niet meer wat het was. |
|
Ik was dr al bang voor. Toch blij dat ik nog een paar keer ben gegaan toen ze met lord worm tourden te laatste keer. |
|
quote: Nu moet ik zeggen dat ik ze nooit live aan het werk gezien heb in de periode vóór de nieuwe zanger/"nieuwe" Cryptopsy, maar het optreden op NDF '08 was echt wel gaaf. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Als een band uit California zou komen dan zou er US staan van USA, CA staat inderdaad voor Canada. |
|
Ik hou er niet van om bands opeens af te gaan kraken wanneer ze een nieuwe weg inslaan, ik vind het vaak zelfs heel erg leuk dat bands na een aantal albums beslissen het over een andere boeg te gooien. Bij Cryptopsy vind ik het persoonlijk totaal mislukt, live vind ik vooral die nieuwe nummers echt helemaal niks, de oude nummers voelen als een slechte cover. |
|
Heeft iemand het mailadres van de drummer van Sinister? |
|
de kleine duivel pikt ook n graantje mee, op maandag spelen ze in Tilburg: Mon Jul 27: Cryptopsy (v.a. 20.00 uur) Met optredens van: Cryptopsy (CAN) (death metal) + supports, tba Entree: € 10,- das n maandag ja. |
|
Caedere , hoe spreek je dat eigenlijk uit? prima band trouwens signature |
|
Kaaiduhruh edit: of Seeduhruh (als in hoe Caesar hier meestal wordt uitgesproken, maar eigenlijk is in dat geval Kaisar correcter ). [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-07-2009 13:34] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
wil er wel heen, cryptopsy is echt vet en caedere is ook vet. maar ik weet niet of ik dat wel kan halen... |
|
quote: Cryptopsy vorig jaar nog in De Helling gezien en dat was echt wel gaaf! Wel nieuwe zanger en gitarist maar ze speelden dan wel weer alleen niets van de laatste plaat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je mag ook wel Gay-dere zeggen hoor. |
|
deal signature |
|
Tiburgse supports zijn bekend: Mon Jul 27: Cryptopsy (v.a. 20.00 uur) Met optredens van: Cryptopsy (CAN) (death metal) Escadron (death / thrash) The Limbs (death / grind) DJ Butcher (Foretold) prijs & tijd blijven tzelfde, cafe open 17.00uur, eerste band 20:30uur, e10,-. |
|
Aankomende zondag! Kaartjes zijn nog te krijgen via www.baroeg.nl |
|
Zo maar eens richting het zonnige Baroeg! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |