|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komende vrijdag speelt The Gathering hun eerste show met Silje in De Nieuwe Nor in Heerlen. Heb er zin in Aanvang 21.00 uur Zaal open 20.30 uur Kassa E 10,- Voorverkoop E 10,- Studentenprijs E 8,- Info op www.nieuwenor.nl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De dag erna in Purmerend en een week later op Graspop. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Naar Purmerend duurt me iets te lang... Ik wacht wel braaf tot Graspop dan. |
|
Daar ben ik ook hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ha leuk, nog iemand om te zoeken. |
|
Maar 2 uur met de trein vanaf Utrecht, valt me alleszins mee. Waarschijnlijk aanwezig |
|
Jaaaah!! Aanwezig :-) Ik ben echt heel erg benieuwd! |
|
quote:Cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Met zo'n gebruikersnaam ben je ook wel verplicht. Ben er ook bij, eens zien hoe 't nu gaat bevallen. |
|
Hmm, ik ben in het zuiden komend weekend, wellicht kom ik ook wel even kijken. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Leuk, dan drinken we er samen eentje |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ben wel benieuwd naar de nieuwe zangeres, misschien dat ik ook ff ga kijken |
|
Die nieuwe zangeres leek in het begin wat tegen te vallen, maar toen ze stopte als een kikker te kijken en wat ontspande ging 't gelijk een stuk beter klinken. Opvallend dat het oudere werk haar zelfs beter af leek te gaan dan de nummers van de nieuwe plaat. Hoewel mijn favoriete nummers er niet tussen zaten was op de setlist ook weinig aan te merken. Belangrijkste conclusie: er is vrijwel niks veranderd. |
|
Was geniaal gisteren. Groot liefhebber van The Gathering sinds het prille begin maar gisteren was m'n allereerste keer live..eindelijk hehe. En het was zwaar genieten!!! Een aantal kleine foutjes hier en daar maar dat is te verwachten voor een eerste show. Silje deed het verder erg goed ondanks de zenuwen. Ook gaaf om te zien dat er zelfs mensen vanuit Mexico, Argentiniƫ en Rusland waren gekomen om dit optreden te zien. Volgende week op Graspop weer en komende maand in Keulen weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nog nooit live gezien? Maar ik vond het wel gaaf gisteren, nieuwe zangeres zingt zo ongeveer hetzelfde als Anneke. |
|
Ik vond het ook erg gaaf! In het begin inderdaad veel zenuwen en daarna kwam ze los....alleen soms had ze wat moeite met de hoge noten, bijvoorbeeld in Saturnine....maar kijk nu al uit naar het optreden op het Amphi Festival. Vuurdoop voor mij was dat ze Travel kon zingen; god damn, dat blijft het mooiste The Gathering nummer wat er is (kippenvel!). Heerlijk om ze na 3 jaar weer eens op het podium gezien te hebben; heb dat wel gemist! |
|
quote:Nee, helaas nog nooit gezien ondanks dat ik ze al sinds de "Always" dagen gaaf vind. Beschamend om ze nooit eerder gezien te hebben hehehehe Maar goed, de komende 4 weken ga ik ze nog nog 2 keer zien dus ik probeer het een beetje goed te maken hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deze band 2 keer live aan het werk gezien, de eerste keer nog met Bart op vocals als support act van Paradise Lost in Unitas, Brunssum, april 1993. De enige line up die ik kon waarderen. Met Anneke leek het er te vaak op dat ze 45 minuten hetzelfde nummer aan het spelen waren. |
|
quote:Wat fijn voor je |
|
quote: Ja, fijn he!!, vond ik ook al, tot het toch nog gelukt was een band te zien die zich zo schaamde voor hun oude zang. |
|
Michiel wat ben je af en toe toch een zeikslet @SS: Hoezo schaamden ze zich voor de zang? quote: Ik heb ze ook mogen zien tijdens de Always tour, in de oude Gigant, Apeldoorn met Marieke Groot, de beste zangeres die ze ooit gehad hebben imo. Later gezien tijdens de Almost a dance tour, maar dat kon natuurlijk alleen maar tegenvallen. Daarna nieuwe Gigant met Anneke, dat boeide wel: op een gegeven momentwerd ze met een mooi effect van gestippeld licht van onderaf beschenen, dat van haar een soort kerstballenstandbeeld maakte. Jammer dat er zo bitter weinig opnamens zijn gemaakt van de Always periode. Ik zou het graag willen terugzien; ze speelden de nummers live ook beter dan op de cd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2009 17:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dit al ooit gezien? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dat is volgens mij van de cd-video die bij de eerste uitgave van de Downfall release zat; het enige videomateriaal uit die tijd dat te vinden lijkt; ze spelen hier echter nog niet zo goed als ik me herinner ze gezien te hebben. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:At your service En anders ga je even zelf net zo keihard mee off-topic meneer de mod. Er is een algemeen Gathering topic voor dat soort kijk-mij-er-eens-vroeg-bij-geweest-zijn gestoef van jullie. Dit topic gaat over de show van afgelopen vrijdag |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |