|
Auteur: |
|
|
Voor mensen/ bands die geinteresseerd zijn in band merchandise. Ik doe al tijden de shirts en sweaters voor Massive Assault, en heb in het verleden meerdere bands voorzien o.a. God Dethroned. Dus goeie professionele kwaliteit die jaren meegaat. Nu ga ik officieel een zaak runnen omtrend band merchandising. Website/ myspace kan al bijna de lucht in (adres volgt later). Ik kan vrijwel alles drukken en leveren, dus voel je niet bezwaard een vrijblijvende prijsopgaaf op te vragen! michel77@fastermail.com |
|
Hehe, volhgens mij is de bestelling onderweg! Boeiender |
|
wat zijn de prijzen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
50 shirts, fruit of the loom, frontprint in 1 kleur... wat kost dat? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Uitgaande van zwarte shirts, fruit of the loom american heavy T. €260 euro incl. BTW |
|
Maar, beter volgende keer doe ik prijsopgaves liever via de mail..hehe |
|
Vanwaar die voorkeur voor geheimzinnigheid? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Naja, t is aan de mensen/ bands zelf om hun financiën openbaar over het net te verspreiden. Persoonlijk zou ik het niet doen. |
|
Hmm lollig, ik zou wel eens een bandshirt van mijn projectje willen hebben, voor de gein. Dit ga ik nog wel effe checken. |
|
Bedankt voor de tip, want wij laten over zo'n 5 maanden ook een stuk of 25 shirts drukken en zijn op dit moment opzoek naar de goedkoopste met de beste kwaliteit. |
|
Hoe zit het trouwens met bootleg shirts? Printen jullie die ook zonder probleem? |
|
Ik zoek ook wat, waar ik tegenaan loop is de lelijkheid van de standaard shirts, je kan net zo goed een vuilniszak aan trekken voor dezelfde pasvorm (=geen). Heb je ook fatsoenlijk gevormde shirts? Zou je wat kunnen aanraden? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je hebt mail! |
|
Interessant! Ik ben nog op zoek naar een iets goedkoper initiatief voor een 50 tal tourshirts te laten drukken. Ik stuur een mailtje binnenkort! |
|
quote: quote: Weliswaar geen Heavy T, maar Geru in Ulft is goedkoper: http://www.onlinetshirts.nl/shop.php?product_id=515 Al meerdere keren merch besteld, uitstekende service en kwaliteit. 50*2,75 = 137,50 + 44 * 1.19 = 215,99 incl btw. @ TS: als jij daar onder kunt qua prijs (voor een FotL original of een valueweight) heb ik interesse. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-06-2009 10:21] |
|
was er niet ook ergens iets met immortal shirts welke nog gedrukt moesten worden ? Vind ik ook niet |
|
je hebt mail ! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Index / Heavy Metal |