|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah vergeet nog een Belgische wereld band ....*trommelgeroffel* Deviate Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
uhh, Aborted is erg goed, en verder weet ik zo gauw geen hele goede. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ja idd...maar soms komen bepaalde stukken van hun me heel bekend voor.... Suck my piss |
|
Ach ja, beter goed gejat dan slecht bedacht heh Life doesn't get much better than this! |
|
Waarom heeft Channel Zero het niet gered? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tja, ze zijn gesplit... Musical differences zeker??? Maar de leden zijn nog wel met vanalles bezig (producen,...) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ook goed Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
MORTIFER www.mortifer.be Wij treden dit weekend (zat. 28) trouwens op in Sliedrecht (Nederland) samen met Pernicious en Kurb Saatus (zie concert topic) dus Nederlanders, kom maar af en check it out!! [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 26-09-2002 13:49] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Iemand 'Panchrysia' al gehoord?? vette black op hoog tempo, doet een beetje aan oude Immortal en Emperor denken vind ik, maar wel met eigen toegevoegde waarde. Andere , vette aanraders: 'Insanity Reigns Supreme': echt klasse doom (gaan al een hele tijd mee die gasten), 'Il fares the land' zal ook menig death-fanaat aanspreken... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-09-2002 13:48] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gij hebt verdikke smaak. PANCHRYSIA is schitterend, vind Belgische ZYKLON, misschien een betere omschrijving, hoewel de zanger/gitarist idd wel EMPEROR trekjes heeft. INSANITY REIGNS SUPREME is mijn Belgische Doom Death Metal favoriet. En ILL FARES THE LAND een van mijn Belgische Death Metal favorieten. Btw, hun MCD komt binnenkort uit (zie http://www.geocities.com/throneofabsence/news.htm#iftl3 ) [Dit bericht is gewijzigd door Gheraert Den Duyvel op 27-09-2002 13:02] |
|
quote:Zelfs het site design heeft wat weg van die van Zyklon. En om over de cover nog niet eens te spreken. Waar vind ik MP3's van deze gasten, want hun site is alleen stream. |
|
quote: http://www.antwerpen.be/p/lugburz/leeching/sounds/SoundsP.htm |
|
quote: Dit zijn wel oude nummers, er staat nog niks van de nieuwe cd bij.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:is dat nu de eerste keer dat jullie in het buitenland spelen Nee zeker |
|
Crossfire, aargh, geniaal!! De ouwe ancient rites is ook wel tof... ostrogoth, killer ook geweldige bands! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dit was de 1ste keer over de Belgische grens, ja dus. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
En het was er TOP ! Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
quote: Pardon??? Centurion? Of bedoel je een andere dan de Nederlandse deathmetal band Centurion? |
|
quote:de ndlse was centuriAn he??? en ja das belgisch Centurion, blijft vaag voor mij maar het is met leden van Cyclone voor ze Cyclone waren....Zjosuah zal dat wel weten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dé beste Belgische Metalbands zijn de ouwe Mausoleumbands CROSSFIRE, OSTROGOTH en KILLER. De laatste 2 zijn overigens op 5 okt nog eens live te bewonderen in Brussel nav. de releases op cd van hun ouwe albums. Crossfire is heel even weer samen geweest en zouden ook weer de podia onveilig maken,maar zijn na een paar repetities toch maar weer gesplit. Jammer, jammer... want zij behoorden ooit tot de top (remember Shockwave festival? ikke wel!) Vooral black metalfans moeten eens op zoek naar 'Immortal Aggression' van BLACK SHEPHERD.CYCLONE en TARGET brachten het betere speedwerk ( weet er trouwens iemand wat er met de Susant gebeurd is? de bass van oa. latere Crossfire en Target? -jarenlang goeie drinkebroer geweest en al een paar jaar niet meer gehoord of gezien). Ik wacht al een paar jaar trouwens op de reünie van ACID nog zo'n Belgische grootheid van lang geleden free as the wind ! |
|
quote: Met als special guest.. Verrassing.. Doro... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
zaterdag 5okt speelt op het AALST ROCKT! festival IRISH COFFEE - ik geef toe stomme naam voor de eerste en enige Belgische 70'ies hardrockband (geen metal dus) - na 30 jaar zullen ze ALLE ooit op plaat opgenomen nummers nog eens live brengen. Ik zal op de eerste rij staan en bangen zullen we! ook BELGIAN ASOCIALITY staat op de affiche - neen da's ook geen metal maar zwaar prettig gestoorde hardcore punk van een groep die ondertussen ook al meer dan 15 jaar zijn ding doet ( drinken en een beetje lawaai maken) free as the wind ! |
|
quote: Dan is het goed, sorry, was effe in de war... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 02-10-2002 17:00] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |