IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Foto's van kelders e.d. Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2002 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ahum AGAIN .. On Topic AUB

Volgende off topic posts worden verwijderd


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-03-2002 21:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

In kelders kun je vette foto's maken:




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-03-2002 21:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Kelders heerschen.. mits ze niet belegerd zijn door spinnen en kakkerlakken.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 27-03-2002 21:38 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

mijn kelder was nogal vochtig en klef enzo en op een gegeven moment groeide er een paddestoel uit de muur! echt cool, hij was een centimeter of 4 groot denk ik.
Net toen ik er een foto van wou maken viel ie eraf, KUT!! Dat was wel balen...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-03-2002 22:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 21:26 schreef Cadaveria het volgende:
Kelders heerschen.. mits ze niet belegerd zijn door spinnen en kakkerlakken.


Die kakkerlakken idd niet, maar spinnen (en hun webben ) Zijn best wel een toegevoegde waarde. Wel in de hoeken dan, niet zo'n kelder waar al jaaaren niemand geweest is en waar je je gewoon een weg moet banen door die dingen...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-03-2002 23:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

VInd het niet prettig als ik relexed een biertje zit te drinken, dat ik eerst moet kijken of er zo'n ding met harige poten mijn biertje ook lekker vind *hips* ..
Ik vind kelders wel gezellig, het is ook nog wel goed geisoleerd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-03-2002 20:56 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 21:38 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
mijn kelder was nogal vochtig en klef enzo en op een gegeven moment groeide er een paddestoel uit de muur! echt cool, hij was een centimeter of 4 groot denk ik.
Net toen ik er een foto van wou maken viel ie eraf, KUT!! Dat was wel balen...

Dit is eigenlijk een reden om je zorgen te maken. Paddo = rotting = niet te best, want onderste deel van huis.


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-03-2002 20:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Overigens heerschen de kelders in het gebouw waar ik woon (en vrijwillig werk) helemaal de pan uit. Oud Rooms Katholiek ziekenhuis, best groot en tof en etc...


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-03-2002 20:59 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:56 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dit is eigenlijk een reden om je zorgen te maken. Paddo = rotting = niet te best, want onderste deel van huis.

ik begreep dat hij verhuisd was dus ik denk dat dit geen probleem voor hem is


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-03-2002 21:02 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:56 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dit is eigenlijk een reden om je zorgen te maken. Paddo = rotting = niet te best, want onderste deel van huis.

Nee zo werkt dat niet.

We hebben een wreed grote boerderij.
Die kelder van mij was vroeger een aardappelopslagkelder. (lang woord).
in de winter als het veel regent enzo word het daar soms nogal vochtig, dan wil zich nog wel eens een beetje schimmel in de hoeken gaan vormen en dus ook paddestoelen uit de muren. Dat ding groeide gewoon uit de muur, (zie foto, is echt MUUR) dus is verder niet ernstig ofzo...

En nu een pilsje!


...En ik ga over 5 week verhuizen...

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 28-03-2002 21:03]


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 28-03-2002 23:39 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Foto's van kelders.....hmmm.....kijk maar eens op de site van de band waar ik speel.......Triple 7.....we hebben een keer in Zanetti gespeeld........in een kelder hehe


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 29-03-2002 7:07 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 20:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Overigens heerschen de kelders in het gebouw waar ik woon (en vrijwillig werk) helemaal de pan uit. Oud Rooms Katholiek ziekenhuis, best groot en tof en etc...


JAAAAAHH!!!! ORKZ kelders heerschen zwaar!!!
Lange lage gangen, kruipruimtes, stank, stof en spinnerag........

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 29-03-2002 7:08]



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-03-2002 13:36 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

...en nog meer stank, en stoomketels uit de tijd dat er nog statiegeld op amphora's zat, en verdwaalde katten, en een hoop frust, en de laatste tijd weinig bier, en blabla... Kortom, the plees toe bie


Touché, pussycat!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-03-2002 13:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Wie van kelder houdt moet zeker eens naar Antwerpen afkomen.. We hebben hier verschillende restaurantjes en cafes die in kelders gehuisvest zijn. Misschien dat iemand de Pelgrom kent. Da's een cafe/restaurant in een zijstraat aan de kathedraal. De enige verlichting zijn kaarsen en er staan enkel wat houten banken en tafels. En ze spelen er alleen middeleeuwse muziek...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-03-2002 14:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 13:46 schreef Sharteel het volgende:
Misschien dat iemand de Pelgrom kent. Da's een cafe/restaurant in een zijstraat aan de kathedraal. De enige verlichting zijn kaarsen en er staan enkel wat houten banken en tafels. En ze spelen er alleen middeleeuwse muziek...


Klinkt erg goed. Ken geen vergelijkbare plaatsen eigenlijk...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen