|
Auteur: |
|
|
Nog steeds één van mijn favoriete bands.. goed dat ze weer met een nieuwe plaat uitkomen! [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 16-06-2009 14:43] |
|
ben erg benieuwd naar die shows!! band is ontzettend gaaf en destijds (2004-2005 ofzo) een gigantische inspiratiebron voor mijn bandje Charlie*Adler. |
|
Briljante band, zie ze graag eindelijke es live! |
|
quote: +1! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3271265 |
|
Forlani |
|
vanavond richting tilburg! |
|
Het was gister echt te gek! Zonde dat de eigen zanger niet mee was, maar die gast van The End deed het ook erg goed. Alle ruige nrs kwamen voorbij en ze hadden er zichtbaar veel plezier in. |
|
Fucking hard gister!! Geniale band. En dave witte, wat een fucking held, ik dacht die snare gaat dwars door het podium heen beest!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 09-10-2009 15:31] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Erg coole band. Ik hoop ze later deze maand in het Patronaat te zien. Dave Witte is echt een held, inderdaad!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Index / Heavy Metal |