|
Auteur: |
|
|
als je opp zwaremetalen al gaat vragen of mensen komen, zou ik bij voorbaad de show al niet doen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
voorbaat....nub Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nou ja..heb het nog niet op een msg-board gegooid omdat ik daarvan wel weet wat er ongeveer gaat komen. Ik vraag me gewoon af wat ze buiten de HC scene trekken qua publiek. Sam |
|
Zaterdag 29 Augustus in de Winston te A'dam!! Supports worden zsm bekend gemaakt. Sam |
|
Deze hou ik ff in m'n achterhoofd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ DOMINATOR (Haagse metalcore/trash legenden) + FAR FROM PASSIVE (Roermond beatdown/moshcore) @ Winston te A'dam Tot dan! |
|
Deze krent uit de pap v.d. metalcore speelt volgende week zat., 29 augustus, in A'dam. Slechts 4 shows op deze "tour" en dit is de exclusieve NL show dus wees er bij! Sam |
|
Er staan 2 nieuwe nummers op Myspace en klinkt erg goed en veelbelovend! Nog meer zin in zaterdag. |
|
Nieuwe nummbers blazen als een malle! Niet zomaar weer een reunie dus maar gewoon een band die weer relevante muziek aan het maken is. Slaap d'r niet op! Bovendien ook nog 2 vette supports en dat in een v.d. tofste zalen van NL. |
|
quote: Not! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ah kut... Ben toch blij ze nog live gezien te hebben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |