IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vreemdelingenlegioen Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2002 22:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

net naar een programma gekeken op BNN. die zoey ging voor een tijdje bij het vreemdelingenlegioen. dat lijkt me wel een vreselijke ervaring. die lui zijn echt superstreng en je bent helemaal niks daar. ik snap niet goed wie er bij zoiets gaat.
waar vechten die lui? vechten ze alleen voor de fransen?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-08-2002 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

net als de a team kun je ze huren

nee. echt waar, zoiets staat me bij. en de gasten die erin gaan, zijn meestal mensen met een probleem, een verleden of gewoon een debiel fanatisme.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2002 22:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 22:55 schreef webblaster wim het volgende:
nee. echt waar, zoiets staat me bij. en de gasten die erin gaan, zijn meestal mensen met een probleem, een verleden of gewoon een debiel fanatisme.


maar is het niet gewoon een onderdeel van het Franse leger of zo? je leven moet echt wel in de knoop zitten als je daarbij gaat denk ik. of je moet een supersensatiezoeker zijn.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-08-2002 23:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tja, volgens mij is het idd wel van franse oorsprong, maar zit het in afrika? ik heb bnn niet gezien. en wat betreft sensatiezoekers, wel eens op tv voetbalrellen op straat gezien, goeie plek voor die rambo'tjes


Oud Vuil.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-08-2002 23:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

heb het ook gezien ja....beetje vaag allemaal.
Er was ook een kerel tussen die erbij ging om, zoals hij het zei "goede kameraden" te krijgen.......NAJA!!! geen real life dusch!


Suck my piss


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 23:29 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

ik geloof niet dat je bij het vreemdelingenlegioen een goede kameraadschap op kunt bouwen, die mannen worden geleerd voor hun eigen leven te vechten, die mannen denken: een man gewond laten liggen want die houd ons op en kan dus ons leven kosten


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2002 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:29 schreef hellbanger het volgende:
die mannen denken: een man gewond laten liggen want die houd ons op en kan dus ons leven kosten


nee, als je zoiets doet wordt je doodgeschoten door het legieon. ten minste dat kon ik uit dat programma afleiden. dus een soort geforceerde vriendschap.


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 23:38 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:34 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, als je zoiets doet wordt je doodgeschoten door het legieon. ten minste dat kon ik uit dat programma afleiden. dus een soort geforceerde vriendschap.

misschien het legioen van vandaag de dag wel maar vroeger was't toch anders van wat ik er van heb gezien en gehoort


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-08-2002 9:13 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb het gisteren ook gekeken .... en wat ik had begrepen van de erecode was dat je zelfs geen dode kameraden liet liggen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-08-2002 9:59 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De oom van een bekende heeft er ooit mogen rond kijken voor de VPRO.Er zitten heel veel mesnsen die 'niks' meer hebben,vluchten voor iets of er voor het geld zitten.Het betaald nl. godsgruwelijk goed.De ouderen die niet meer vechten worden ook door het leger verzorgt.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 20-08-2002 15:57 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

waar kan ik me aanmelden!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2002 16:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 9:59 schreef Vampie het volgende:
De oom van een bekende heeft er ooit mogen rond kijken voor de VPRO.Er zitten heel veel mesnsen die 'niks' meer hebben,vluchten voor iets of er voor het geld zitten.Het betaald nl. godsgruwelijk goed.De ouderen die niet meer vechten worden ook door het leger verzorgt.

dat komt omdat je er voor het leven inzit zodra je begint kan je er niet meer uit duzz ze motte die oude wel verzorgen.

kheb er zelf ook ooit is een documentaire over gezien daarin was er een die erbij was gegaan omdat er op tv zo mooi uitzag


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2002 16:41 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

wat mij opviel is dat ze alles voor je regelen. Je kunt zelfs een nieuwe indentiteit krijgen. Creapy.

Maar heeft er ook iemand gezien hoe die spaanse danser op Katja zat te geilen en zij op hem? Tering ze gleed zo wat van die bank af toen ze hem interviewde.


bla...bla...bla...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-08-2002 16:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 16:08 schreef impaled succubus het volgende:
dat komt omdat je er voor het leven inzit zodra je begint kan je er niet meer uit duzz ze motte die oude wel verzorgen.

kheb er zelf ook ooit is een documentaire over gezien daarin was er een die erbij was gegaan omdat er op tv zo mooi uitzag


Dat is gelul, je tekent elke 5 jaar bij als je dat wilt.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-08-2002 16:43 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 20 augustus 2002 16:41 schreef Lady Rose het volgende:
wat mij opviel is dat ze alles voor je regelen. Je kunt zelfs een nieuwe indentiteit krijgen. Creapy.

Maar heeft er ook iemand gezien hoe die spaanse danser op Katja zat te geilen en zij op hem? Tering ze gleed zo wat van die bank af toen ze hem interviewde.


Inderdaad!!!! het was mij ook opgevallen!!


Don't blush when I rip you open


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 20-08-2002 16:49 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 16:41 schreef Lady Rose het volgende:
wat mij opviel is dat ze alles voor je regelen. Je kunt zelfs een nieuwe indentiteit krijgen. Creapy.

Maar heeft er ook iemand gezien hoe die spaanse danser op Katja zat te geilen en zij op hem? Tering ze gleed zo wat van die bank af toen ze hem interviewde.
whahaha dat viel mij nou ook op ja


zo, dat was mijn beurt dan weer


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2002 16:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Niet normaal gewoon. Hij zat haar met zijn ogen uit te kleden toen ze koffie voor em in schonk en zij liep zwaar te soppen. Tieten naar voren en zo dicht mogelijk op em zitten op die bank.


bla...bla...bla...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-08-2002 16:55 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ze gedroeg zich dan ook als een puber


Don't blush when I rip you open


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2002 16:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Triest hoor. Eddie Zoey werd flink afgebeuld en Katja zat in Barcelona een partijtje te flirten met mr Macho himself.


bla...bla...bla...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-08-2002 17:01 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 20 augustus 2002 16:59 schreef Lady Rose het volgende:
Triest hoor. Eddie Zoey werd flink afgebeuld en Katja zat in Barcelona een partijtje te flirten met mr Macho himself.


Ze moeten Katje eens flink afbeulen


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 17:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Waarom kijkt iedereen dat programma, als men het triest vindt?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2002 17:05 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 16:42 schreef Vampie het volgende:
Dat is gelul, je tekent elke 5 jaar bij als je dat wilt.

bij de vorige documentaire die ik erover zag niet


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2002 17:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 17:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom kijkt iedereen dat programma, als men het triest vindt?


Het gedeelte over het vreemdelingenlegieon was erg intresant, de rest een vervelende onderbreking in mijn ogen.


bla...bla...bla...


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-08-2002 17:10 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 20 augustus 2002 17:07 schreef Lady Rose het volgende:
Het gedeelte over het vreemdelingenlegieon was erg intresant, de rest een vervelende onderbreking in mijn ogen.


Hier ben ik het helemaal mee eens! maar tegenwoordig moeten ze zo nodig een paar onderwerpen door elkaar mixen op TV, om het wegzappen te voorkomen


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 17:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

EN om ook de informatie te leveren in kleinere, hapklare brokken. Ach... geen TV kijken is het devies .


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2002 17:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

bedankt voor de tip.


bla...bla...bla...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen