|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
net als de a team kun je ze huren nee. echt waar, zoiets staat me bij. en de gasten die erin gaan, zijn meestal mensen met een probleem, een verleden of gewoon een debiel fanatisme. Oud Vuil. |
|
quote: maar is het niet gewoon een onderdeel van het Franse leger of zo? je leven moet echt wel in de knoop zitten als je daarbij gaat denk ik. of je moet een supersensatiezoeker zijn. |
|
tja, volgens mij is het idd wel van franse oorsprong, maar zit het in afrika? ik heb bnn niet gezien. en wat betreft sensatiezoekers, wel eens op tv voetbalrellen op straat gezien, goeie plek voor die rambo'tjes Oud Vuil. |
|
heb het ook gezien ja....beetje vaag allemaal. Er was ook een kerel tussen die erbij ging om, zoals hij het zei "goede kameraden" te krijgen.......NAJA!!! geen real life dusch! Suck my piss |
|
ik geloof niet dat je bij het vreemdelingenlegioen een goede kameraadschap op kunt bouwen, die mannen worden geleerd voor hun eigen leven te vechten, die mannen denken: een man gewond laten liggen want die houd ons op en kan dus ons leven kosten |
|
quote: nee, als je zoiets doet wordt je doodgeschoten door het legieon. ten minste dat kon ik uit dat programma afleiden. dus een soort geforceerde vriendschap. |
|
quote: misschien het legioen van vandaag de dag wel maar vroeger was't toch anders van wat ik er van heb gezien en gehoort |
|
Ik heb het gisteren ook gekeken .... en wat ik had begrepen van de erecode was dat je zelfs geen dode kameraden liet liggen. |
|
De oom van een bekende heeft er ooit mogen rond kijken voor de VPRO.Er zitten heel veel mesnsen die 'niks' meer hebben,vluchten voor iets of er voor het geld zitten.Het betaald nl. godsgruwelijk goed.De ouderen die niet meer vechten worden ook door het leger verzorgt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
waar kan ik me aanmelden! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: dat komt omdat je er voor het leven inzit zodra je begint kan je er niet meer uit duzz ze motte die oude wel verzorgen. kheb er zelf ook ooit is een documentaire over gezien daarin was er een die erbij was gegaan omdat er op tv zo mooi uitzag |
|
wat mij opviel is dat ze alles voor je regelen. Je kunt zelfs een nieuwe indentiteit krijgen. Creapy. Maar heeft er ook iemand gezien hoe die spaanse danser op Katja zat te geilen en zij op hem? Tering ze gleed zo wat van die bank af toen ze hem interviewde. bla...bla...bla... |
|
quote: Dat is gelul, je tekent elke 5 jaar bij als je dat wilt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Inderdaad!!!! het was mij ook opgevallen!! Don't blush when I rip you open |
|
quote:whahaha dat viel mij nou ook op ja zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Niet normaal gewoon. Hij zat haar met zijn ogen uit te kleden toen ze koffie voor em in schonk en zij liep zwaar te soppen. Tieten naar voren en zo dicht mogelijk op em zitten op die bank. bla...bla...bla... |
|
Ze gedroeg zich dan ook als een puber Don't blush when I rip you open |
|
Triest hoor. Eddie Zoey werd flink afgebeuld en Katja zat in Barcelona een partijtje te flirten met mr Macho himself. bla...bla...bla... |
|
quote: Ze moeten Katje eens flink afbeulen Don't blush when I rip you open |
|
Waarom kijkt iedereen dat programma, als men het triest vindt? |
|
quote: bij de vorige documentaire die ik erover zag niet |
|
quote: Het gedeelte over het vreemdelingenlegieon was erg intresant, de rest een vervelende onderbreking in mijn ogen. bla...bla...bla... |
|
quote: Hier ben ik het helemaal mee eens! maar tegenwoordig moeten ze zo nodig een paar onderwerpen door elkaar mixen op TV, om het wegzappen te voorkomen Don't blush when I rip you open |
|
EN om ook de informatie te leveren in kleinere, hapklare brokken. Ach... geen TV kijken is het devies . |
|
bedankt voor de tip. bla...bla...bla... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |