|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
leuke aan deze band is dat er lekker veel solo's gespeeld wordt! komt niet zo vaak voor bij BM bands |
|
Wel okee, heb er geen cd's van, maar heb ze wel eens zien optreden. Ik was er niet bepaald van ondersteboven, maar niet slecht... Dead things grow from deep inside... |
|
Na Gorgoroth, Cirith Ungol, Isengard en wat me nu nog allemaal even niet te binnen schiet: Cirith Gorgor!! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-03-2002 19:26] |
|
Tolkien zijn boeken is nu eenmaal een bron van namen voor bands. |
|
keb er 2 cds geloof ik. Cirith Gorgor http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
20 april ga ik ze live zien. verder klinkt het best goed! |
|
ja ik heb unveiling the essence ook, koel cdtje |
|
Zaaddodende kutband ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
ik heb ze 1 x live gezien een aantal jaren geleden en dat was bedroevend slecht... |
|
Ik vind het geen slechte band. Heb 2 cd's, maar vind 1 cd van CG wel genoeg. Voor geinteresseerden: "Onwards..." staat op mijn tradelist. |
|
Klinkt lullig maar als ik ze hoor kan ik mijn tranen niet bedwingen..... |
|
quote: ROFL Ja, in onze relatie is Triple-Dan toch wel de sentimenteelste.. |
|
Er staat op "Unveiling..." een hidden track vóór het eerste nummer geloof ik (een cover van Darkthrone als ik het me goed herinner). Ik kan het momenteel niet nakijken, maar ik denk dat je gewoon op de terugspoelknop moet drukken wanneer het eerste nummer begint te spelen. Ik weet wel niet of dat met elke CD-speler lukt... |
|
quote: Maar goed dat ik ShredHead heb om af en toe bij te kunnen uithuilen hahahah........want hij speelt het mannetje in onze relatie |
|
quote: Dat lukt dus NIET met elke cd-speler... ...Crap, ik heb net een nieuwe cd-speler. Vanmiddag weer eens testen. |
|
quote: Jij vind wel erg veel kut volgens mij |
|
quote: |
|
Is er nog nieuws van deze band? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja,vorige maand is hun 7"EP eindelijk uitgekomen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik moet es dringend ofwel mn zus r platenspeler stelen, of zelf eentje kopen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Dan steel 'em maar.Hou je meer geld over voor vinyl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb alleen Defile . . .die ruled zekers!!! Unveiling is dus een aanrader? There is no religion higher than Truth! |
|
quote: yep |
|
quote: haha, ja, met een super origineel titel |
|
Heb de debut cd (Onwards to the spectral defile) die ik erg goed vind met een zeer goed geluid ook. Wat mij opviel toen ik een mp3 hoorde van de tweede cd was dat het geluid stukken minder is. Over de kwaliteit van de nummers (van Unveiling... dus) weet ik niks maar het debut is ijzersterk. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 22-01-2003 19:57] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |