|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo weer thuis na wederom een zeer geslaagd festival! Hoogtepunten: Jex Thoth, Iron Man en Griftegard Dieptepunt: Mirror of Deception Mixed feelings: Solitude Aeturnus. Ze gingen een paar keer erg opzichtig in de fout en Robert wist niet van alle nummers de teksten even goed. Maar ze hebben drie nummers gespeeld van Into the Depths of Sorrow, dat maakte erg veel goed. |
|
Hoezo Mirror Of Deception dieptepunt? had ik niet verwacht. En hoe was Procession? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
MoD is sowieso niet helemaal mjn ding, maar die drummer zingt gewoon vals. Lijkt nergens op. Procesion kende ik niet, maar was samen met Sorcerer de verassing van de dag. Gave band! |
|
en dit jaar: 28-11-11 Manilla Road Orchid Doomsword Blood Ceremony The Devil's Blood Revelation Forsaken Battleroar The 11th Hour Devil Seamount Age Of Taurus Mountain Throne twijfel nog, maar waarschijnlijk erbij. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Kleine correctie: zijn 2 dagen de volgende keer. De vrijdag met oa Manilla Road sla ik over, maar de zaterdag zeker weer aanwezig! |
|
Dit weekend is het weer zo ver! De uiteindelijke lineup zaterdag: THE DEVILS BLOOD (exclusive preRelease Show) YET SO FAR (exclusive German Show/Revelation Mark III Line Up) LORD VICAR BLOOD CEREMONY FORSAKEN ORCHID 11Th HOUR NOMAD SON DEVIL SERPENT VENOM |
|
quote: heel veel plezier daar met iedereen. zal aan julli denken terwijl ik vrijdag en zaterdag gewoon werk :-( Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Thanx! |
|
Tjonge jonge, wat een feest weer! |
|
Komende editie komt Pentagram even Relentless spelen! |
|
Komende vrijdag weer die kant op! Helaas kan er iemand van onze groep wegens ziekte niet mee, dus we hebben nog een 2-dagen ticket + (gedeelde) hotelkamer en vervoer vanaf Tilburg in de aanbieding voor de liefhebber... |
|
Had de plek graag ingenomen maar kon zelf helaas niet wouter023 |
|
Holy shit. Procession komt ook. Wellicht ff heen vliegen! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-09-2013 15:52] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja geweldige line-up weer! Erg veel zin! |
|
Vrijdag weer die kant op! |
|
quote: Ik hoop dat je een klotetijd hebt Uiteraard niet. Veul plezier daar. Lekkere line-up en het schijnt dat While Heaven Wept een set van twee uur neer gaat zetten. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Thanks! |
|
Vorig jaar een keer overgeslagen, maar volgende week gewoon weer present! Erg fijne jubileum editie. |
|
Morgen weer! [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 14-11-2019 7:52] |
|
ik was er graag bij geweest maar helaas ben erg benieuwd wat Scald er van maakt. |
|
Scald joh, wist niet dat die band nog actief was. Vroeger best wat keren die plaat gedraaid. |
|
Scald was heel tof maar de band van het festival was Orodruin |
|
quote: was hun eerste optreden sinds hun zanger is overleden in de jaren 90. Ze hadden Felipe van Procession geregeld. https://www.youtube.com/watch?v=2md7kl-98lk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |