![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En zo vergaat de lokale folklore... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
SGP: geen naturisten in dierentuin De Naturisten Federatie Nederland wil op 4 september een besloten vergadering houden in Ouwehands Dierenpark in Rhenen. De SGP-fractie in die plaats vindt dat echter niet kunnen, en vraagt de burgemeester de vergadering te verbieden. De SGP is van mening dat de vergadering van naaktlopers in strijd is met de goede zeden. Volgens de SGP zijn veel inwoners van Rhenen geschokt door het plan van de NFN. Fractievoorzitter Piet van Leeuwen legt op de SGP-website het standpunt van de SGP uit: "Op grond van de Bijbel wijzen wij naturisme af. In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de god van hemel en aarde." De NFN reageert woedend op het bekrompen verzoek van de SGP-fractie. In een open brief stelt de NFN dat "we Nederland beter kunnen sluiten als in Nederland alles verboden moet worden waar de SGP het niet mee eens is". Volgens de federatie heeft de SGP twee miljoen Nederlanders in een verkeerd daglicht geplaatst. Ook stelt de NFN dat de SGP geen idee heeft waar ze over praat. De leden van de naturistenvereniging nemen het juist zeer nauw met de zeden. De NFN nodigt de SGP uit om eens kennis te maken met het naturisme: "Uit uw oproep blijkt, dat u geen idee heeft wat naturisme is en wat naturisten beweegt. Wij stellen u daarom voor daarover met u een informatief gesprek te arrangeren." ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wel typisch dat de internationale media dit nu niet of nauweiljks oppikken, terwijl dezelfde meid eergister nog voorpaginanieuws was... ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Hehe, ja, woonwijk tegen het bos aan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Hehe ik zag het ook al op een Poolse site. Weet je ook gelijk dat veel extreme en grappige berichten uit het buitenland meestal neit waar zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: mja maar aan de bos kant of aan de woonwijk kant. En hebben ze het veilig geprobeerd in een kuil of is dat echt van die gasfles, dan kan ik me wel voorstellen dat er wat ruiten uit liggen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Als ik die tattoo-artist was geweest had ik alsnog de volledige kosten voor alle sterretjes doorberekend en er nog eens een schadeclaim bovenop geëist voor het te grabbel gooien van mijn naam. Moet je eens kijken of ze dan de voorpagina weer haalt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2009 18:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nou, op het feit na dat het gewoon een domme doos is, vind ik dat die tattoo-artiest ook niet nozel gehandeld heeft door een 18 jarig wicht haar gezicht vol te inkten. Boeiender ![]() |
|
Tja, veel tattoeboeren prikken volgens mij niet eens op gezichten. Maar goed, deze gast is blijkbaar behoorlijk hardcore. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Of hij dacht: aan deze meid kan niets meer verpest worden. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: @Bastianus, goed dat het te combineren valt. En dat de schuld bij stress en gedragspatronen valt, oké, maar dat geeft toch alweer aan dat de mensheid zelf gewoon steeds meer van zichzelf vraagt. Het moet allemaal steeds meer, met steeds minder. Dat is al op te merken aan het gedrag in families en gezinnen. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
quote: Hij dacht waarschijnlijk zoiets: "Hmm, 56 sterretjes op je gezicht? ![]() ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Als ik tattoo-boer was geweest had ik de klus geweigerd, want sterretjes horen niet in het gezicht die horen op de jas... ![]() |
|
quote:\ Nou als ik sommigen bezig zie denk ik eerder dat de mensheid steeds minder van zichzelf vraagt. ![]() |
|
quote: En niet op handen. Dacht ik tenminste altijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Aha, ik kon er al niet de vinger achter krijgen, maar het is dus op te merken aan het gedrag in families en gezinnen. Eigenlijk als je erover nadenkt best logisch, maar ja, je moet er maar op komen he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Je post hier niet vaak meer, maar áls er wat staat dan is het vrijwel altijd genieten. ![]() |
|
Word & insgelijks. ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dusssss, gewoon blijven zitten waar je zit, en verroer je niet. Boeiender ![]() |
|
erg slordig van die ambtenaren en zuur voor balkenende dat hij er nu voor op moet draaien. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen ---------- 'Heffing op internetaansluiting om kranten te steunen' Uitgegeven: 23 juni 2009 11:03 Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 11:22 AMSTERDAM - Er moet een heffing worden ingevoerd op internetverbindingen, waarvan de opbrengst ten goede komt aan innovatieprojecten van traditionele media, zoals dagbladen. Dat is een van de aanbevelingen van de commissie-Brinkman, die zich in opdracht van minister Ronald Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen) boog over de toekomst van de Nederlandse dagbladsector. Volgens het rapport, dat dinsdag in Den Haag wordt gepubliceerd, moet worden gedacht aan een "opslag van enkele euro's per jaar op de internetaansluiting voor de Nederlandse huishoudens". De maatregel kan ongeveer 20 miljoen euro opleveren. Niet gratis Dat geld zou volgens de commissie nodig zijn omdat media nog geen manieren zouden hebben ontwikkeld om geld te verdienen aan de online publicatie van nieuws. Bovendien kan de heffing er volgens de commissie helpen om consumenten ervan bewust te maken dat nieuws op internet ook betaald moet worden. Innovatie Kranten kampen al jaren met weglopende abonnees en dalende advertentieinkomsten, onder meer door de opkomst van - vaak gratis toegankelijke - media als internet. De commissie, onder leiding van voormalig CDA-leider Elco Brinkman, onderzocht op welke manier de overheid innovatie in de dagbladsector kan bevorderen. © NU.nl/Wieland van Dijk hm, slechte zaak, is het voor hun zo moeilijk te accepteren dat tijden veranderen? tijd dat ze zich meer gaan richten op het daadwerkelijk vinden van inkomstenbronnen ipv het levend proberen te houden van een schijnbaar steeds meer achterhaalde sector. Je moeder. ![]() |
|
and the soap continues... Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop Uitgegeven: 23 juni 2009 11:10 Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 11:09 KORTRIJK - Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk. Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag. ''Kimberley is het levende voorbeeld van hoe het verkeerd kan lopen met een tatoeage. Daarom is ze nuttig in mijn zaak'', aldus haar nieuwe werkgever. Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren. Excuses De tatoeëerder die de sterretjes aanbracht, eist dat het 18-jarige meisje binnen 48 uur publiekelijk haar excuses aanbiedt. ''Anders klaag ik haar aan wegens laster en eerroof'', aldus Rouslan Toumaniantz. Er loopt al een klacht tegen de oom van Kimberley wegens doodsbedreigingen aan het adres van Toumaniantz. Beklagen Kimberley's advocaat verklaart dat het meisje volledig instemde met het zetten van de tatoeage en zich pas achteraf begon te beklagen. ''Ze viel niet in slaap, noch verloor ze haar bewustzijn.'' De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden. © ANP :') Je moeder. ![]() |
|
Jezus christus... :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
:') indeed @ beide berichten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |