![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe ik heb ook nog nooit een licentie of voorwaarden gelezen. daarom mijn idee om iedereen een samenvatting te laten maken van deze licentie, en een uitgebreid verslag wat men precies wil bereiken op dit forum en dit te laten keuren door een speciaal team. ik bied me aan als teamlid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
mwa als marketing student lijkt me dat geen goed plan, dat verhoogt de drempel onnodig. mijn plannen zijn simpeler, zonder nadelen en doeltreffender ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ja! Je moeder. ![]() |
|
okee ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Prima. Eén teamlid lijkt me tevens voldoende voor zowel de analytische als uitvoerende taken. Kom je morgen met je verslag? "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
omslachtigheid for teh win!!1 Je moeder. ![]() |
|
quote: ik wil het natuurlijk niet slecht doen dus neem ik uitgebreid te tijd om me aan belangrijke zaken zoals dit te wijden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Maar een deadline op redelijke termijn is uiteraard van het hoogste belang voor de spreekwoordelijke stok achter de deur. Suggestie voor een datum? "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
31 juni ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Laten we daar dan voor het gemak 1 juli van maken en dan zullen wij allen het vervolgens aan een inspectie onderwerpen. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
check Je moeder. ![]() |
|
euh sorry ik krijg net een baan aangeboden in wasnighton ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Geen probleem, past binnen de CAO. Toch niet van een Neo- conservatieve denktank mag ik hopen? Als we niet oppassen loopt Nederland nog leeg. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." ![]() |
|
even schopje voor paul nu hij net online en postend lijkt te zijn ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik zie niet echt in wat er hier nou bereikt dient te worden? ![]() |
|
soort van 'waarschuwingsbordje' in de vorm van een sticky zodat er geen overbodige nieuwe topics meer gemaakt worden door n00bs? Je moeder. ![]() |
|
tsja, dat kan wel ... maar dan zou die bij de active topics moeten staan om gezien te worden. Maar daar staat het natuurlijk gruwelijk in de weg. ![]() |
|
uhm hoezo in de weg? het is maar één topic toch (tenminste, uitgaande van wat er allemaal genoemd is en mij zelf het beste lijkt)? Je moeder. ![]() |
|
ik (en ik denk vele met mij) vinden dat ene topic dan heel vervelend in de weg staan. ![]() |
|
kan zijn ![]() maar die banners vallen ook niet meer op na een paar dagen forummen, wie weet? maar jij bent god hier hehe Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |