|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Groot fanaat van deze pionier hier. Wat vinden jullie van zijn muziek? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-06-2009 21:47] |
|
Ik erger me altijd zo aan dat pedante mannetje dat ik zijn muziek nooit een eerlijke kans heb kunnen geven. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zowel qua muziek als dichter briljant, vooral in de periode dat hij overging naar de electrische gitaar. Alle voorgaande folk albums zijn ook enorm goed, doch ben ik een liefhebber van zijn werk in de periode '65-'76. Met als hoogtepunten "Blood on the Tracks" en "Desire". Albums als "Highway 61 Revisited" en "Bringing It All Back Home" zijn natuurlijk ook noemenswaardig. |
|
quote: +1 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: +2 Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: -1 = 1 |
|
Zijn recentere werk zoals Love and Theft en Modern Times zijn ook niet verkeerd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ooit eens gezien in Ahoy jaren geleden, ik vind het maar vervelend. Against God and Government |
|
Bob Dylan is gaaf. |
|
Bob Dyldo? Nee dank u. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bob Dylan is oud. |
|
overgayted. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: hij is ook een Jew, maar geen Black de Ministry cover van Lay lady lay is ook wel ogay signature |
|
quote: kekekekeke<3 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bob's Billen? Against God and Government |
|
Ik luister vooral Highway 61 Revisited. De rest wat ik van hem gehoord heb kan daar (helaas?) niet aan tippen maar je mag me gerust fanboy noemen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Een aantal werken van deze man zijn geniaal, maar om hem als genie te bestempelen gaat me te ver. Daar heeft hij teveel troep voor afgeleverd. Toch, Blonde on Blonde is pure klasse en Desire staat absoluut in mijn top 15 albums overall. Ik vind zijn soundtrack voor Pat Garret & Billy the Kid ook erg leuk "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Blowin' In The Wind is een klassieker. Net als The Times They Are A-Changin', Mr. Tambourine Man, Like A Rolling Stone en Hurricane. En nog veel meer natuurlijk. In de nieuwe Quest staat een interessant artikel over de man en zijn muziek. Ik vind het zelf vooral fascinerend hoe hij steeds weer zijn fans tegen de haren instrijkt. Zijn muziek vind ik leuk om af en toe eens te draaien, ik heb Desire en Greatest Hits. Bareuh... |
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/1049331/04f07cc6/dumpert_muziek.html lal, Frans Bauer doet Knockin' on Heavens Door Nogeneens zo slecht, maar dat kan ook komen omdat ik er erg weinig van verwachte Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een idioten op die bank Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Frans Bauer klinkt idd verrassend goed in het Engels. Dat zou 'ie vaker moeten doen. Maar dan wel nummers waar zijn stem bij past. Om Dylan klassiekers te vertolken moet 'ie eerst nog een zwembad vol met whisky wegtanken onder het genot van een baal zware shag. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 21-07-2010 14:43] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
dubbelpost, kuticoontjes [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 21-07-2010 14:42] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-07-2010 15:54] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Welke plaat van Bob met elektrische gitaar is aan te raden? Zn akoestische werk ben ik wel mee op gegroeid, en waardeer ik zeker! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
"Blonde on Blonde" "Highway 61 revisited" Touché, pussycat! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |