|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken Minsk alleen van With Echoes In The Movement Of Stone. Supervette CD, valt duidelijk binnen hun postrock/postmetal label-/genregenoten qua stijl en geluid, maar heeft toch een verdomd sterk eigen smoelwerk. Als ik dan toch iets moet noemen waar het het meest op lijkt is het Baroness, maar dan met een portie meer sludge erin. http://www.zwaremetalen.com/recensie/13206/Minsk-With-Echoes-In-The-Movement-Of-Stone.html Hoe is het debuut en de tweede? Andere meningen? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-06-2009 21:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Supervette band! With Echoes is trouwens alweer hun derde, hier de review van de tweede: http://www.zwaremetalen.com/recensie/7846/Minsk-The-Ritual-Fires-of-Abandonment.html Maar die nieuwe is misschien NOG wel beter! Moet 'm nog ff wat vaker beluisteren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ah, OK, de derde. Fixed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hee, die nieuwe cd moet ik beslist gaan checken. Ik ken alleen die eerste cd van ze en die vind ik supervet! Lekker stevig, beetje smerig geluid zelfs. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Erg goede band. Ik wist niet dat ze een nieuwe uit hadden. |
|
Ik heb the Ritual Fires of Abdandonment. Klinkt allemaal wel tof en zo maar ik draai hem nauwelijks, het blijft nml voor geen meter hangen die muziek. Het mist de hooks. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
K heb hem ook en het blijft idd niet echt hangen, maar ik ga het toch nog even meer kansen gunnen want ik vind het wel steeds toffer worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hele fijne band, With Echoes nu opstaan en het spijt me zeer dat ik ze niet gecheckt heb op Roadburn, Maar een herkansing in Vera met A Storm of Light [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 24-07-2009 17:29] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja, nog steeds leuk Nu het album van VYGR maar eens checken en weer terug naar dat topic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik kan het niet in genoeg topics zeggen: check hun bijdragen op de Hawkwind Triad. Album met covers van Hawkwind door Minsk, U.S. Christmas en Harvestman (= Steve von Till, Neurosis). You have time. You are doing fine. |
|
quote: |
|
quote: Heb ik heel lang gehad maar op een gegeven moment bleef hij wel goed hangen. Nu vind ik het echt geweldig Die eerdere CD heb ik hetzelfde probleem. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vind zelf Ritual Fires.. er wel uitschieten, die eerste is wel aardig en die derde is prima maar als ik wat van ze opzet is het Ritual Fires. Live vond ik het helaas wat tegenvallen toen ik ze zag in de Baroeg. Maar dat vonden ze toen zelf ook |
|
quote: Die heb je me destijds ook al eens aangeraden ja, leuk plaatje is dat! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: +1! Ik vind alles van Minsk echt heel goed, maar die ene cd heeft voor mij nog net dat beetje meer |
|
AAHH. Nou weet ik het weer, ik kon geen download vinden van Hawkwind Triad... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 09-04-2011 18:59] |
|
Ik zag het ook net, ja... Kak! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Moet ik 'm even uploaden voor je? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dat mag zeker! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-04-2011 19:40] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ga ik even regelen dan. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Sonic Titan == een held! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gave shit, is het ook! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Oh, dus die 6 seeders voor Hawkwind Triad zijn allemaal Sonic Titan? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Mediafire-linkje kreeg ik van hem! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |