|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe laat gaat je trein terug? |
|
godver, waarom moe tik toch altijd werken op donderdag avond! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wist niet eens dat je dat kon! |
|
maakt neit uit Wietze, het is je vergeven.. je msit alleen wat extra bierinkomsten... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:half 12. Dan mag ik kwart over wel weg.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mm tja, keuzes he. Ik zou gewoon gaan, de rest van de band is (dit keer eens niet) geen bij elkaar geraapt inkoop zooitje. |
|
Ben gisteren in Londen geweest. Stuk voor stuk bands van hoog niveau. Vooral Grave en Krisiun waren enorm gaaf. |
|
Grave is saai. Ik ga voor Ulcerate en Nile. Misschien. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik wil ooooook,maar mijn laatstetrein gaat al om half elf.Mis ik NILE!! .en dan 4uur terug. ...pindakaas. =) |
|
Het principe "support act als afsluiter", in dit geval de kids van Hackneyed, vind ik dan ook altijd een uitstekend uitgangspunt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Of de line-up omdraaien.. =) |
|
taxi geen optie? |
|
Kan ze niet bij jou slapen, Paljas? |
|
als ze niet te veel ruimte in neemt. |
|
quote: Naar Amsterdam?Tuurlijk ik pluk wel wat extra mee van me geldboompje. En ik kan wel ergens in Lwd crashen,maar of ik daar nu zo'n zin in heb.. En ik neem weinig ruimte in.Ben maar 1.60klein en mt.S. @Huize Deathwish geen plek? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-12-2009 16:23] =) |
|
In huize DW is wel plek, maar aangezien ik geen idee hebt wie je bent/hoe je er uit ziet, vind ik het risico wat te groot. |
|
quote: opeens heb ik wel wat extra ruimte over hier. |
|
Onder je jas zeker. |
|
|
|
quote: Oh gaat het om de Looks?Ben jij er zo 1.. Grapje. dacht dat ik je had gesproken toen bij Malevolent Creation en Vomitory in de Romein ook. @Paljas:. Maar heren..tot ziens/spreeks ander xtje in de Romein ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-12-2009 17:29] =) |
|
Nou, dat zou ik zo niet meer weten, maar zoveel waren er niet. Foto? |
|
Het is ook een droom van mij om nog eens een keer bij Wietze te mogen koesen. Lepeltje-lepeltje Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
als tie maar niet nat is....... You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Ik houd niet van foto's. Ben wel meestal 1 van de weinige aziatische meiden bij concerten. Maar volgens mij sprak ik je toen met Grey. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-12-2009 19:02] =) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |