|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb laatst, terwijl ik een krek aan ut downloaden was per ongeluk op een knopje geklikt, en daarmee een of ander progje de toestemming gegeven om van alles te veranderen (van me desktopinstellingen tot mijn zoekpagina voor het internet) Ik kreeg het er met geen mogelijkheid meer af, tot ik er achter kwam dat het met Ad-aware er af te halen was. (Da's freeware, ken je vinden op www.download.com ) Maar dat bracht ook aan het licht dat mijn hele pc vol stond met programma's die informatie over mijn PC verzenden over het internet, TERWIJL ik daar helemaal niks van af wist. Dat heet Spyware, en er zit heeeel veel geld in. Het zit verstopt in Audiogalaky, gator, Kazaa, Morpheus, etc... Micro$oft heeft er zijn eigen versie van, dat heet "Quality Manager" Dikke onzin, die gegevens worden gewoon verkocht (kijk maar als je CTRL ALT DEL doet, staat er gegarandeerd tussen (in de lijst van draaiende programma's) Er zijn zelfs geruchten dat de meeste Spyware zooi een adaptatie van de SUB7 Trojan zijn... (als je er ervaring mee hebt, weet je dat je comp dan eenvoudig gesloopt kan worden) DIT IS KUT. Iedereen zit er onder, niemand (bijna) weet het.... Downloaden dat programmatje!! Hail Ad-Aware! Dit slaat nergens op. |
|
ad-aware is goed ik gebruik het al een maand of 6. |
|
Hmz, ik heb nogal een redelijke goedekijk op mijn dataverkeer, het is mij nog niet opgevallen dat er vreemde verbindinge zijn gemaakt. Maar ik zal eens kijken of ik wat vind. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
als je kazaa of grokster bebruikt moet je niet alles weghalen, de Dll van dat proggie moet namelijk blijven staan ook al geeft adaware hem aan. tegenwoordig is er een Kazaa lite die geen spysoftware bevat ook erg handig. http://www.homepages.hetnet.nl/~handweb/ |
|
wat ben ik blij dat mijn PC schoon is !!! geen van die shit staat er bij op Wiegen Meister ! |
|
Ja ad-aware rules .... ik had ook dat irritante gator draaien nadat ik perongelijk de ad-versie van DIVX5 had geinstalleerd. Doe je een uninstall maar die gatorware mooi niet uninstallen. Schoften zijn het. |
|
quote: leuk he die KUT gator, en zo zijn er meerdere van shit programma's die je zo kan installeren. maar niet uninstallen. gooi je ze er hand matig van af, dan blijven er altijd wat zooi progjes achter die je poorten in de gaten houden. Ik heb het zowie zo niet op die shit. Ik heb sinds kort Trillian, en die geeft zelfs al je ip nr aan iedereen die jouw via Trillian ook in z'n lijst heeft staan. Zo gaat het een stuk makelijker om ergens in te breken. Wiegen Meister ! |
|
quote: maar ik weet toch zeker dat ik altijd nee op gator geklikt heb dat is zo'n soort instinct, gator en dan gaat mn muis impulsief naar de nee, maar toch stond ie erop, dus nu ben ik heel boos en verontwaardigd aan het wezen gggr gator staat op mn blacklist *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heil Linux!!!! hehe, maar ff serieus , Morpheus is een hele tijd spy-ware vrij geweest, maar dat is inmiddels veranderd. Stelletje eikels, nu kan je geen prono meer downen zonder dat er iemand meeloert |
|
misschien interessant: http://www.tweakers.net/nieuws/21162 |
|
Hey, linknl bedankt voor de link. Ik accepeteerde Cydoor eigenlijk voor het gebruik van Kazaa, maar daar zijn we nu ook vanaf. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb Tiny Personal Firewall draaien, wel een goed proggie om je dataverkeer in de gaten te houden.. En freeware! Als iemand b.t.w. een truc weet om gator eraf te flikkeren: graag! " |
|
als je de bovenstaande post leest weet je genoeg om gator te verwijderen. |
|
quote:Ja daar moest ik ook aan denken toen ik dit topic zag. Erg foute ontwikkeling. |
|
Godskolere! adaware eroverheen gehaald; stuk of 25 spyware shit! Cydoor Ezula en nog wat meuk; gelijk eraf geflikkerd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sjeses, mn hele compie zat vol met Gator....what the hell is Gator?? Ik heb t er maar afgetiefd...maar er zat echt veel spyware op zeg! schrok me dood! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Gator is zo'n schermpje dat wel eens oppopt als je iets wilt downloaden op bepaalde sites; dan krijg je de vraag of je software van Gator altijd wilt vertrouwen als ik het goed heb gebruikt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, dat ken ik ja....weird... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Oei oei, aanbevolen dit te lezen. Thx voor het ons op de hoogte stellen. Btw, Gator is idd een proggie dat dingen voor je onthoudt, voornamelijk paswoorden. De eerste keer geef je Gator toestemming om die username en dat wachtwoord op te slaan, en voortaan als je op die site kom, springt Gator op met de vraag of hij het voor je in zal vullen. Vink wel handig... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik vond trouwens Cydoor, maar die werd al geblokt door mijn firewall. Toch wel erg handig om er een te hebben. |
|
Ik heb dat ad-aware ook maar even gedownload, en ook in het programma 'Onflow' zit van die spyware rotzooi. Iemand die weet wat "Onflow" is ? Ik, Wil Schuurman |
|
Dat Cydoor moet je laten staan....anders doet je Kazaa t niet meer I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ik heb Kazaa niet eens. |
|
quote: dan kan je het wel weggooien denkt ik... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Maak je niet bezorgd, dat had ik al gedaan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |