![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() http://www.myspace.com/pestfest2009 ["Leewarden" ---> "Leeuwarden"] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-06-2009 13:15] ![]() |
|
Tijdschema: locatie mukkes: 12:00 open 13:00 nutsjesmoor 14:00 human corrosion 15:00 descent to hell 16:00 jesus crost 17:00 slump 18:00 gun mob 19:00 attack of the mad axeman 20:00 massive assault 21:00 krush 22:00 yacopsae 23:00 blood i bleed 24:00 smoked pork locatie: gloppe 12:30 open 13:30 sparky's revenge 14:30 pinheadz 15:30 lucky bastards 16:30 fed by trash 17:30 hunekop 18:30 intoxication 19:30 monolith monsters 20:30 gruk 21:30 vals 22:30 the autonomads 23:30 the sketchers Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting ![]() |
|
"Leewarden". Tsja. Zal ik maar weer... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Heb dit vorig jaar helaas van dichtbij moeten meemaken. Ik vond naderhand allemaal linkse propaganda-blaadjes met het advies te stoppen met werken, te beginnen met kraken en protesteren want van werken zou je "ziekte" krijgen ![]() ![]() ![]() ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: heel erg knap dat jij dit van vorig jaar mee mocht maken jochie want dit is toch echt de eerste keer... ![]() |
|
quote:Gaaf, de eerste keer een links festival in Nederland! Wat zei de VARA? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Er was vorig jaar ook zo'n festival met precies dezelfde opzet. Origineel ben je dus niet. Ik weet nu al wat voor volk je binnen gaat halen volgende week: professionele werklozen die hun eigen bier meenemen en zo mogelijk nog even wat jatten of slopen. Veel succes hippie ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |