|
Auteur: |
|
|
Denk dat Akelei om ongeveer 23:00 speelt. Zal voor de meeste werkenden en/of niet-Utrechters onder ons wel geen optie zijn maar ik noem het toch maar ff |
|
Wat worden er toch telkens kut topic's aangemaakt haha Against God and Government |
|
Ja, ik vatte het ook niet helemaal, een vrij normale aankondiging van een optreden zoals die hier zoveel geplaatst worden. Toch een van de uitgangspunten van dit forum. |
|
Kom wel even kijken met wat maten denk ik! |
|
quote: Een beetje achtergrond informatie, wat voor een muziek is het etc. (Ik kan het al raden daar niet van, dus ik ga ook niet) Veel plezier dus nerd! Against God and Government |
|
quote: Zeg. Je zit de zaak toch niet op te ruien? Lorejas! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zou niet durven Against God and Government |
|
Kom of course even langs. Heb wel zin in een porite meoldieuze doom na een lang weekend van mzuikaal geweld (al zat er wel wat doom tussen) En even lekker een intiem optreden ipv iets in de massaliteit van een festival met 20.000 mensen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Shit hier wou ik heen, maar vergat dat het vandaag was One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Nee hoor het was niet op maandag 22 maar is op dinsdag 23 juni, dus vanavond [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 23-06-2009 1:32] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat is toch ook vandaag Nee ik heb nu al een onafzegbare afspraak, op een onafzegbare locatie. Je kent ze wel... (en moet volgende dag m'n scriptie verdedigen ) One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, dat is vandaag. Op een of andere manier dacht ik dat je met vandaag de dag beodelde waarop je nog steeds wakker was (dus maandag) Helaas van je andere afsrpaken en tsja een scriptie gaat voor Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ach, ik zit in m'n ochtendjas dus technisch gezien ben ik maandag nooit wakker geweest One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
Index / Concerten |