|
Auteur: |
|
|
Even een mi ondergewaardeerde band onder de aandacht brengen. Carcariass, een technische deathmetalband uit Frankrijk; flink beïnvloed door Death aangevuld met veel instrumentale gedeeltes. Ze hebben net een week of wat hun 4e plaat uit: E-xtinction. Een aantal nummers ervan staan op hun myspace. http://www.myspace.com/officialcarcariass Officiële site: http://www.carcariass.com/ Meer info op metal-archives: http://www.metal-archives.com/band.php?id=4228 De andere platen zijn allang niet meer te krijgen maar worden opnieuw uitgebracht! Killing process in september, de andere 2 eind van het jaar. Wat vinden jullie van deze muziek? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-06-2009 3:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En die naam... tja... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Carcariass Er kan mijns inziens niet genoeg Death-worship zijn, mits goed uitgevoerd. Wat dat betreft zit het met deze band wel snor! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Waar doen die naam en dat logo me toch aan denken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
World of warcraft?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hoe klinkt de nieuwe? (edit) Oeps.. post 1 gaat over de nieuwe [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 06-08-2009 1:07] |
|
Killing process uit 2002 vind ik wel gaaf. De nieuwe nu aan het downen, want als Muti het gaaf vind moet ik het toch maar ff checken hè |
|
quote: Ik vind die nieuwe wat tegenvallen, het klinkt m.i. wat ongeinspireerd. Naar die heruitgave van de eerste twee albums kijk ik overigens wel uit. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Nieuwe plaat klinkt weer erg goed. Heerlijk gepiel met gevoel. |
|
+1 je kan zeggen dat ze gemakzuchtig van elk even nummer een instrumentaaltje hebben gemaakt met zelfs nog 4 instrumentale bonustracks en dat er minder pit in zit, maar vooral melodieus is het mi héél erg goed gevonden. Zeer genietbaar plaatje. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
sterke plaat signature |
|
Helaas geen optredens, maar ze zijn weer nieuwe nummers aan het schrijven The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En daar is niets mis mee! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik las eerst Carglass. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Beetje zaai vinnik When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Prettig gevonden melodeath om te luisteren. Niets mis mee. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |