![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Entombed - Left Hand Path ![]() |
|
Sheena Easton-for your eyes only ![]() |
|
Live - Lightning crashes She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Blood Red Throne - Ravenous War Machine ![]() |
|
Down - Nothing In Return Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Drown in Solitude - Cold Sense of Suffering I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Belie My Burial - Demo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Bathory - One-Eyed Old Man Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
monster magnet-dopes to infinity heb die band echt herontdekt opeens ![]() ![]() |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Madball - Demonstrating My Style Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Paradise Lost - Falling Forever Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Underneath The Gun - Awakening Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Serpent ![]() |
|
quote: Vet!!! moet die plaat snel weer eens opeztten Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Zeker een gave plaat, hij staat hier vaak op! Waldeck - I Talk To The Wind ![]() |
|
Wat is je "heb je er last.fm van" account? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik heb geen last.fm, ik ben bang dat ik dan alleen nog maar goede muziek wil luisteren, haha. ![]() |
|
ah schaam je je voor bepaalde artiesten? haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik schaam me niet voor de slechte muziek waar ik naar luister, maar ik denk wel dat ik beïnvloed zou kunnen worden door het idee dat anderen zien waar ik naar luister, hehe. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-07-2009 2:42] ![]() |
|
ach, valt wel wat mee haha! maar goed np: Yppah - Cannot see straight... godverdomme wat een fijne deuntjes <3 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Goed bezig! Misschien dat ik ooit nog wel een account aanmaak, het lijkt me wel handig om nieuwe muziek mee te leren kennen. Wax Tailor - We Have Lost The Way ![]() |
|
het is vooral kut als je muziek aan laat staan terwijl je weg bent, of in slaap bent gepleurd. allerlei bands waar je niet eens wat te maken mee wilt hebben, en slaap muziek is aardig oververtegenwoordigd. NP: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |