IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Elvenking Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-03-2002 20:06 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Deze band mixt Power Metal met Folk, hier en daar een grunt. 1 cd uitgebracht genaamd Heathenreel.

Ze hebben lekkere nummers met een hoog meezing gehalte.

Aanraders : Pagan Purity, Dweller of Rhymes, Hobs An' Feathers, White Willow, A Dreadful Strain.

Jullie mening graag .

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-03-2002 20:15]

Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 9:08 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Een eigenzinnige maar zalige CD voor wie de moeite neemt om zich in de nummers te verdiepen !!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-03-2002 12:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ELVENKING HEERSCHT!!!

.. zeer goede liedjes ja..

ik kende ze al..!!

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-03-2002 14:07 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ze heersen zeker
ze hebben ook nog een demo..
iets met oakenshield...
mooie muziek in ieder geval

My madness, my sadness

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-03-2002 14:13 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ff downloaden dan maar

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-03-2002 15:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

SUPER!!

np: Elvenking - Heathenreel 04 - The Regality Dance.mp3

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 28-03-2002 15:11 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ken ze ja

zijn wel lache
erg goeie muziek, heeeel apart

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 28-03-2002 15:14 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

.....

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 28-03-2002 15:37 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Wat een kutvocals!!

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-03-2002 18:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 maart 2002 15:37 schreef Diabolis het volgende:
Wat een kutvocals!!

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-03-2002 22:42 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

De Mp3s die ik net gedownload heb ga ik in ieder geval niet meteen deleten..

Leuk bandje

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 29-03-2002 0:19 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

jep, ik ken ze

heathenreel heb ik zelf

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-03-2002 11:09 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 15:37 schreef Diabolis het volgende:
Wat een kutvocals!!

Klopt, eerste keer toen ik het hoordedacht ik ook van .
Maar nu vind ik er niks mis mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-03-2002 11:09]

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-03-2002 22:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik heb net de hele cd van Elvenking toegestuurd gekregen (in MP3 formaat) van een zweed waar ik vaak on-line games mee speelde, met een hele snelle verbinding

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 29-03-2002 23:49 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

de vocals van de zangeres vind ik iig ook matig

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-04-2002 12:46 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

net gedownload....zeer vette muziek! Jullie hebben me weer gelukkig gemaakt met een nieuw leuk bandje!

I spy with my little and verrry evil eye.....

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 05-04-2002 13:01 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 12:46 schreef WickedKimmie het volgende:
net gedownload....zeer vette muziek! Jullie hebben me weer gelukkig gemaakt met een nieuw leuk bandje!

Graag gedaan

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-05-2002 14:01 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Nou! Ik was net een beetje rond aan het kijken op ag voor nummers met de naam Pagan erin en toen vond ik deze band..Wow! Klinkt erg lekker! Weet een van jullie misschien het adres van hun website enzo? Ik vind ze echt lekker klinken!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-05-2002 14:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 12:46 schreef WickedKimmie het volgende:

blijf jij maar bij nu-metal hangen

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-05-2002 14:32 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Leuk bandje idd,

folk heerscht

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 27-05-2002 11:28 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 14:10 schreef wladimir het volgende:

Nounou Vlad...laten we het gezellig houden he Ja een beetje gelijk heb je wel als ik zo naar haar cu2 kijk met wat bandjes erop..maja..smaken verschillen he..
Er zijn goede smaken, maar ook hele slechte
(no offence)

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 28-05-2002 12:24 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

Heathenreel is iid een goede plaat, ik wacht op de volgende, komt er volegns mij binnenkort aan..

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2002 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 14:10 schreef wladimir het volgende:

quote:
Op 27 mei 2002 11:28 schreef Morgil het volgende:
Nounou Vlad...laten we het gezellig houden he Ja een beetje gelijk heb je wel als ik zo naar haar cu2 kijk met wat bandjes erop..maja..smaken verschillen he..
Er zijn goede smaken, maar ook hele slechte
(no offence)

Bah, laat die meid toch lekker nieuwe soorten muziek ontdekken.
Ze is tenminste niet zo'n vreselijke "ik ben zooo evil 666"-wicht.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-05-2002 18:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

dat niet ik ken haar in het echt mjah..
ze gaat naar dynamo..terwijl ze alleen maar een paar liedjes van opeth kent mjah..
ik houd verstandig mijn mond

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 28-05-2002 19:15 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 14:01 schreef Morgil het volgende:
Weet een van jullie misschien het adres van hun website enzo?

alstublieft: http://www.elvenking.net/html/homepage.html

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 25-08-2002 16:48 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

SINGER DAMNAGORAS LEFT THE BAND! The decision was taken by mutual consent. All this happens only few days before the gig at the Bloodstock Festival, and the former singer decided not to play that show. Elvenking did their very best to find a temporary substitute for the festival but the time was too short to find any solution, so their show will be cancelled. "We deeply want to honour this event" - says guitarist Jarpen - "and we will play there in spite of the bad circumstances; the band will be joined on stage by our dear friend Martin Walkyier to perform more Skyclad tracks. We are extremely sorry as we know that many english kids wanted to see Elvenking play their songs in their homeland. When there will be another chance to play in the UK we will come back and put on fire the whole crowd no doubt! We'll give our best with Martin and we are sure it will be a hell of a good gig anyway. See you there!"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com