|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een eigenzinnige maar zalige CD voor wie de moeite neemt om zich in de nummers te verdiepen !! |
|
ELVENKING HEERSCHT!!! .. zeer goede liedjes ja.. ik kende ze al..!! |
|
ze heersen zeker ze hebben ook nog een demo.. iets met oakenshield... mooie muziek in ieder geval My madness, my sadness |
|
ff downloaden dan maar "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
SUPER!! np: Elvenking - Heathenreel 04 - The Regality Dance.mp3 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ken ze ja zijn wel lache erg goeie muziek, heeeel apart ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
..... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Wat een kutvocals!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: |
|
De Mp3s die ik net gedownload heb ga ik in ieder geval niet meteen deleten.. Leuk bandje "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
jep, ik ken ze heathenreel heb ik zelf "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Klopt, eerste keer toen ik het hoordedacht ik ook van . Maar nu vind ik er niks mis mee. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-03-2002 11:09] |
|
ik heb net de hele cd van Elvenking toegestuurd gekregen (in MP3 formaat) van een zweed waar ik vaak on-line games mee speelde, met een hele snelle verbinding "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
de vocals van de zangeres vind ik iig ook matig "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
net gedownload....zeer vette muziek! Jullie hebben me weer gelukkig gemaakt met een nieuw leuk bandje! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Graag gedaan |
|
Nou! Ik was net een beetje rond aan het kijken op ag voor nummers met de naam Pagan erin en toen vond ik deze band..Wow! Klinkt erg lekker! Weet een van jullie misschien het adres van hun website enzo? Ik vind ze echt lekker klinken! |
|
quote: blijf jij maar bij nu-metal hangen |
|
Leuk bandje idd, folk heerscht |
|
quote: Nounou Vlad...laten we het gezellig houden he Ja een beetje gelijk heb je wel als ik zo naar haar cu2 kijk met wat bandjes erop..maja..smaken verschillen he.. Er zijn goede smaken, maar ook hele slechte (no offence) |
|
Heathenreel is iid een goede plaat, ik wacht op de volgende, komt er volegns mij binnenkort aan.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: quote: Bah, laat die meid toch lekker nieuwe soorten muziek ontdekken. Ze is tenminste niet zo'n vreselijke "ik ben zooo evil 666"-wicht. |
|
dat niet ik ken haar in het echt mjah.. ze gaat naar dynamo..terwijl ze alleen maar een paar liedjes van opeth kent mjah.. ik houd verstandig mijn mond |
|
quote: alstublieft: http://www.elvenking.net/html/homepage.html |
|
SINGER DAMNAGORAS LEFT THE BAND! The decision was taken by mutual consent. All this happens only few days before the gig at the Bloodstock Festival, and the former singer decided not to play that show. Elvenking did their very best to find a temporary substitute for the festival but the time was too short to find any solution, so their show will be cancelled. "We deeply want to honour this event" - says guitarist Jarpen - "and we will play there in spite of the bad circumstances; the band will be joined on stage by our dear friend Martin Walkyier to perform more Skyclad tracks. We are extremely sorry as we know that many english kids wanted to see Elvenking play their songs in their homeland. When there will be another chance to play in the UK we will come back and put on fire the whole crowd no doubt! We'll give our best with Martin and we are sure it will be a hell of a good gig anyway. See you there!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |