|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was lijp! :D Kwam voor suicide silence, maar emmure was ook ziek goed,,,, Alleen jammere bij suicide silence was dat er zo sick veel reverb over de zang heen zat,, oh well!! toffe avond |
|
Prima avondje weer! After The Burial: de helft van de set gezien, door (alweer) een te lange rij gvd! Maroon: Klonk ok vanaf de bar *hik* Emmure: Vond het een beetje een verplicht nummertje, speelden ook te weinig oud werk. Megaharde pit en 3 compleet mislukte dives van mij kant. Suicide Silence: Hard, harder, hardst, tering! Rommelig af en toe, maar lekkere show. Jammer dat 98% van de kids hun nieuwe SS shirt aan had. Caliban: Wederom biertijd, na 4 biertjes huilend weggerend [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 28-10-2009 11:19] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
After the Burial ook gemist ivm lange wachtrij. Wat waardeloos daar zeg Maroon was aardig, maar het geluid was redelijk bagger. Geen snaredrum, ondefinieerbare gitaren, etc. Jammer. Emmure was errug vet! Wat een lekker lompe stampband is dit zeg! Won't you be my briiide Suicide Silence was inderdaad erg hard! Geluid was iets minder dan bij Emmure maar zeker een vette show! Caliban had de pech dat alle broekies voor Emmure en SS kwamen en zich niet interesseerden voor deze ervaren Duitsers. Ik moest zeggen dat ik in het begin (na al het Amerikaanse geweld) ook niet veel puf meer had voor deze afsluiter, ook omdat de laatste plaat wel erg cheesy klinkt af en toe met die verplichte cleane zangpartijtjes. Maar ben uiteindelijk maar even naar voren gegaan en heb ik toch nog een goeie show gezien van een erg strakke band! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het enige voordeel aan het cancelen van Suicide Silence in België is dat die broekies nu wegblijven I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gelukkig zijn we zelf gelijk als echt stoere metalmannen geboren en hebben wij er in "onze tijd" nooit belachelijk bijgelopen. :') Sterker nog: er zijn er genoeg van mijn generatie (bouwjaar zo eind 70ties) die er nog steeds belachelijk bijlopen. |
|
Hoi. Boeiender |
|
quote: Ik ben een hardcoreman, ik ben te stoer om met je te discussiëren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Aangenaam :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hahahahahaha, gaylords! |
|
@Snaack: Foto's/video's gemaakt btw? Heb je op 't balkon zien zitten, vandaar! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Klopt, stond lekker op het oude mannen balkon biertjes te tikken. De laatste keer dat ik flink loos ging in een pit (DEP, 013) had ik een zwaar gekneusd been dussuh, ik respecteer de leeftijd van mijn lichaam sindsdien maar Ik heb wel wat filmpjes gemaakt van Emmure, Suicide Silence en de gruwelijke WoD bij Caliban maar de kwaliteit is niet zo fantastisch helaas. |
|
Hehe, ouwe lul Staan ze online? Heb echt een gruwelijke dive gemaakt bij Emmure, misschien staat ie er op! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik zal ze uploaden. |
|
quote: Thnx Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Thnx! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waaargh, nog steeds aan het nagenieten van Emmure gisteren (België). Vette show! Maroon was goed, Caliban fantastisch en After the Burial echt heerlijk. Zo'n shows mogen er meer zijn Het enige mindere was dat de clash tussen metalheads en hardcorekids in de pit niet zo goed uitkwam I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hehe dat gaat wel vaker mis ja, maargoed ik weet ook niet wat ik van die ''moshscene'' moet denken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |