|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tussen 12:00 en 15:00 te lang in de zon geweest ondanks de waarschuwingen hiervoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En nu wachten op Elite of Veranus wellicht. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
Zeur. Alsof het kattentopic of hondentopic daarom gesloten wordt. En weer ontopic! quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
een kat is geen dier, een kikker wel signature |
|
Gisteravond werd de logeerhond ineens geflipt .. zat er een bruinige kikker/pad in de achtertuin |
|
Mijn hond wordt vrolijk van die kikkers, helemaal kwispelen en blaffen en rondjes om heen rennen. Vervolgens voorzichtig met z'n poot op het beestje, tot het beweegt. Dan schrikt ze. |
|
quote: kikkerpad: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=gouda+kikkerpad&um=1&ie=UTF-8&split=0&gl=nl&ei=SzBGSo6jGcyK-Qaw9pQi&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1 |
|
quote: Een apart topic openen voor een lullig vraagje zet zoden aan de dijk. |
|
Het gaat hier om de dieren, niet zomaar een vraag. Kikkers zijn tof, beetje springen endezo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ziet het er "pluizig" uit? Dan zijn het wellicht onbevruchte eitjes, die "schimmelen" als het ware gewoon weg. spelfout weggehaald... |
|
Nee, het zit er ook nog geen week in. Het witte zit ook niet om het glibberige eitje, maar de helft van het puntje is zwart en andere wit. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-06-2009 19:04] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
"foto" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lijkt het hierop?: |
|
Is Rinus de rukkabouter toevallig in de buurt van je vijver geweest? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In een of ander gehucht in Engeland schijnt het nog weleens kikkers te regenen; zeg maar zoals het einde van de film Magnolia. Weet iemand daar ook alweer meer van? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: euh hoe bedoel je dat heb je een foto? het zwarte stipje in het midden is de embryo, wel leuk om er een paar uit te halen want zo'n embryo kun je best makkelijk zien ontwikkelen met een vergrootglas en de ontwikkeling gaat echt heel snel! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar het zwarte stipje zelf is zwart én wit. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Met windhozen heb je nog welleens neervallende waterbeesten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ga even een foto maken I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: oh, kun je er geen foto van maken? Volgens mij is dat met een goed vergrootglas en een camera wel goed te zien. T kan zijn dat het een ander soort is, of dat een bepaald orgaan ofzo nu wit kleurt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Lijkt het stipje hier op? Dan is het evenwichtige kikkerdril. Bareuh... |
|
Ze zijn al uit de eitjes en zijn langwerpig (geen old skool dikkopje) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Duidelijker lukt niet I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |