|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat er heen??? Ik wel! Het is een festival in de Oosterpoort in Groningen. Er spelen o.a. God Dethroned, Vader en nog zo'n acht tot tien metal bands (sorry, de andere namen zijn me ontschoten). Het begint zondag middag 31 maart tegen half vier........ ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hebben ze een site? |
|
daar ben ik.......... Suck my piss |
|
ik weet eigenlijk alleen waar en wanneer het is en dat er metal is en dat ik er heen wil. Ik weet iet of ze een site hebben... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
de oosterpoort heb wel een site.....zoek op google de woorden groningen en oosterpoort Suck my piss |
|
er komen in ieder geval voornamelijk bands uit het Noorden van het land volgens mij ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik zal er zeker zijn. Oh yeah! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hey de site is: http://www.cultuur.groningen.nl/oosterpoort/default.htm en ja, ik ga. dus tot zondag alvast. bands die komen: Vader God Dethroned Callenish Circle GunBarrel Vortex Spaanse Kraag No Tokay Allover FrustHatred Montany DJ Wokkel Cantara El Shit Room No. 13 Absorbed Machines & Monkeys Dj Guido Mini Metal Market zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hmm, als ik heenga is het alleen omdat ik Vader nog wel een keer live wil zien. De andere bands zijn allemaal ruk. |
|
Grûningen? pfoei... nee helaasch Ik, Wil Schuurman |
|
Ook ik zal er zeker zijn! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik niet... drie concerten achter elkaar is me toch ook te veel. Maar anyway, ik kan toch niet echt die dag. Bovendien zijn veel van die bands inderdaad ruk. (In my humble opinion that is...) Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen wat die derde dan zou zijn? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Metal Battle in Atak zaterdag... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Is dat niet de finale? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ja dat klopt... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Nog een keer off topic dan. Ik hoop niet dat de winaar van Groningen gaat winnen. Ze waren hier zeker niet de beste band. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Okee, voor mij dan ook de laatste keer... en dan weer over Noordschok. Ceadere gaat winnen! En anders Deification! Dead things grow from deep inside... |
|
Vortex heerscht met "Open the Gate!!!" ......en God Dethroed vind ik zeker niet slecht......SUPPORT THE LOCAL SCENE....godverdomme ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Whaaah...vader was echt super ! Het duurde verdomme veel te kort. M<eer ff niet te zxeggen...beetje ..gaar zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik von het helemAAL ruk!! zeer jammer dat VADER zo kort speelde....als ik dat geweten had wat ik naar noow meurzy gegaan. maar verder was het wel gezellig. Suck my piss |
|
afgelopen jaar 2x vader gezien in 013, Tilburg. Daar duurde de concerten van hun ook al zo kort Misschien zijn ze wel een beetje uitgebrand. |
|
Het bier was ook helemaal kut trouwens.....vette koppijn erna....kan nooit den bedoeling zijn. Suck my piss |
|
Ik vond Room no. 13 wreed!!! en Gunbarrel vond ik ook tof. Wel was het bier duur enzo, maar voor mij was het een leuke zondag Fijne metal, lekker potje bier en gezellige metalhoofden joah... d'r zijn saaiere zondagen!!! Volgend jaar weer! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: DAs zeker waar! Suck my piss |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |