|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Dit word een last-minute beslissing, hoewel ik wel graag wil gaan. |
|
UP! |
|
Heeft iemand misschien een slaapplek in Eindhoven voor 2 personen in de aanbieding ? |
|
quote: an evil incarnation of DEATH! |
|
Gewoon bestellen die kaarten Joost, dan drinken we er daar nog ene |
|
quote: Gaat goed komen! Sowieso drinken we er nog meerdere (!!) Wellicht snel weer in Gryphus! Weet iemand nu hoe het met de supports zit? an evil incarnation of DEATH! |
|
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. |
|
Is hier nu inmiddels een support act voor bekend bij iemand? |
|
quote: Vast wel, maar ik weet het nog niet [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 26-01-2010 17:41] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nee, er komt geen vervanging voor Hatesphere; de zaal moest een band regelen die nagenoeg voor nop 20 minuten met een eigen backline aan kwam slepen. Dat vonden we echt een drol-oplossing, en ook niet leuk voor een band die het had willen doen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
20 minuten is inderdaad wel heel karig. |
|
quote: Daarom, stomme is dat het package niet goedkoper wordt met het wegvallen van Hatesphere, want het is geboekt op Hypocrisy. Soms is iets niet doen beter dan een halve show voor zo weinig... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Daar zouden wij het voor doen "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Oké, is er dan al een tijdschema? Als het dan vroeger is afgelopen kan ik misschien nog met de trein thuis weten te komen, anderszijds is slaapplek al geregeld (thanks Ingrimd), maar thuis slapen is toch altijd iets relaxer, vooral met het OV betalen enzo. |
|
quote: Haha; ach, we hadden net een sociale bui ;-) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
UP Show moet rond 23:00 gedaan zijn.. tenzij ze er echt zin in hebben |
|
quote: Zoals de carnavalskrakers dan zeggen: dan vieren we het gewoon verder in het metalcafé beneden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
En nog een paar dagen: de voorverkoop loopt goed, maar er zijn nog kaarten te krijgen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Morgen |
|
Ik ga niet meer. |
|
Jammer |
|
quote: Hè verdomme... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was er graag bij geweest, maar ik sla 'm morgen toch maar over. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |