|
Auteur: |
|
|
Walls Of Jericho Wanneer? Donderdag 30 juli Tijd? 19:30 uur Entree? 14,- Waar? Podium De Kelder Amersfoort Meer info? www.podiumdekelder.nl www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
HARD! |
|
The Red Chord klopt. VVK intussen begonnen. Gaat trouwens nog veel meer komen... 19-08 Slapshot (US) 20-08 Protest The Hero 30-10 Ensiferum (FIN) + Metsatoll (EST) & Sacrificium (DE) 31-10 Becoming The Archetype (US) 08-12 Swallow The Sun (FIN) + Insonium (FIN) + Omnium Gatherum (FIN) Zijn met De Kelder hard bezig om mooie dingen neer te zetten! [Dit bericht is gewijzigd door Tin Tin op 06-07-2009 17:02] |
|
quote: |
|
Kelder is goed bezig! Beetje goed promoten en die tent moet vol kunnen bij WOJ, Swallow the sun, Ensiferum en Slapshot! |
|
Human Demise er ook bij Lekkere line-up hoor |
|
Misschien wel aanwezig, is toch om de hoek. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
neem een moker mee. |
|
Volgens Last.fm staat The Darkest Red ook in het voorprogramma. Volgens de zaal zelf: 19:30 zaal open 20:15 Human Demise 21:15 Red Chord 22:30 WoJ 00:00 curfew 01:00 sluit |
|
Curfew is trouwens een DJ die na afloop altijd plaatjes draait in de Kelder. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Helaas wegens familaire omstigheden het voorprogramma moeten missen. Gelukkig nog wel even Walls Of Jericho kunnen zien. Hier een paar foto's van het optreden: Meer foto's van het optreden zijn hier te vinden: http://www.metalkrant.net/index.php?page=3 www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Was gezellig! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 31-07-2009 22:58] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jammer dat Candace er niet bij was. The Red Chord kon me bijzonder weinig boeien (weinig respons ook vanuit het publiek) en WoJ was niet zo goed als ze kunnen zijn. Al met al dus een beetje tegenvallend. |
|
@ Promo voor Slapshot.....die heb ik dus gemist woensdag 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Index / Concerten |