|
Auteur: |
|
|
Kent niet. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Vorige week die nieuwe plaat even een keer gedraaid. Klonk wel typisch Ninja-tune; downbeat, warm, veel verschillende invloeden. Maar toch, het kon me niet heel erg boeien. Er zaten wel een paar leuke tracks tussen, maar het geluid was me iets te slordig, iets te gruizig. Misschien nog maar eens draaien om dit oordeel te bevestigen. |
|
quote: quote: Dat kan ik me voorstellen, ik vind het geluid daardoor juist heel 'natuurlijk' overkomen. |
|
Ja, dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Bij acts als Flying Lotus, Samiyam of Lukid trek ik het een stuk beter. Ook alledrie dikke aanraders trouwens! |
|
Dankjewel, ik ga het checken! |
|
Bedankt voor de tip Schaep! Luister nu het album " You Are Beautiful At All Times " klinkt erg gaaf! Al vind ik het wel erg compacte deuntjes allemaal Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat is waar, daar moest ik zelf ook wel aan wennen. The Subtleties That Count is mijn favoriete track. |
|
Bibio is ook gaaf! Voor liefhebbers van Yppah (Maar ook Boards of Canada etc) dan; http://www.myspace.com/mrbibio [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2010 23:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
is dat zoals Mouse on mars? signature |
|
Iets ingetogener/minder leip en verknipt. Gewoon fijn om op te chillen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
chillen, ik word daar zo moe van signature |
|
quote: Joh! Nou dan maar weer een random cockrockdisco plaatje opzetten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: DuranDuranDuran Donna Summer Zalige shait signature |
|
Als dit geen Boards of Canada uitademt dan weet ik het ook niet meer, is er ook een BoC topic? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
das wel fijn, ik hou wel van die beats die werken als zwarte gaten en de rest van de mix haast inzuigen, Autechre kan dat ook, het Daft Punk achterstevoren effect ik hou daar van, vraag me niet waarom bij deep deep techno heb je dat ook signature |
|
Autechre is gaaf ja, Draft 7.0 Daft Punk vind ik alleen het debuut album gaaf, erna gingen ze ineens populaire vocodertjes electro maken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ja, das jammer, bij de 1e daft punk staat er zo een nummer op dat precies achhteruit gespeeld is, moet je es checken, das HET nummer waarmee ze luidsprekers checken zeer slecht voor je boxen nuja, ANt-zen is ook een label met veel dergelijke shit [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2010 0:17] signature |
|
quote: Bedoel je dit nummer?: [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 0:20] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
speelt niet maar ik denk het wel signature |
|
Doet het nu wel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
jaaa, leuk om te horen, echt een bitch voor je boxen trouwens, dat Yppah, The Orb heeft ook zo'n nummers signature |
|
quote: Een beetje laat, maar dit is wel erg vet zeg, dankjewel voor de tip! The Orb is wel relaxte muziek, maar toch heel anders dan Yppah, voor zover ik ermee bekend ben. |
|
Er is een nieuw album uit genaamd "Eighty One" voor de liefhebbers... doet me her en der wat aan Ullrich Schnauss denken, fijne muziek Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dankjewel voor de tip, heel vet album weer! |
|
Geen dank, ik kwam het toevallig ergens tegen en wist dat ik 't via dit forum heb leren kennen dus ff dit topic omhoog getrapt! Heel fijn album idd! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Index / Muziek algemeen |