|
Auteur: |
|
|
Op Dinsdag 8 december presenteert The Rock Temple ism Eternal Rock een eé'nmalige Nederlandse show van Alice Cooper + Special Guests. Voor deze gelegeheid zal er uiteraard worden uitgeweken naar de veel grotere Rodahal in Kerkrade. Info over prijzen, aanvang e.d volgt zsm op de websites: www.therocktemple.nl en www.eternalrock.nl |
|
of Parkstad Limburg Stadion? zit dat ook weer eens vol... |
|
en? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-07-2009 19:03] signature |
|
quote: nee, de Roda hal is niet het voetbal stadion. Wat is dat toch trouwens dat iedereen altijd zo negatief moet zijn over Limburgse voetbal clubs? Ik ben geen Roda fan maar ik kom er wel een paar keer per seizoen en het is daar toch wel vol met top wedstrijden. Net zoals Fortuna, mensen denken op de één of andere manier dat er maar 100 mensen op een wedstrijd afkomen terwijl zij één van de best gezochte JL ploegen zijn. Maar on topic: Misschien aanwezig, toch een mooie kans om eens zo'n grote act te zien. |
|
De Rodahal heeft een dramatisch slecht geluid, ooit heeft er de grootste NWOBHM band aller tijden gespeeld, 11-11-1983, er verscheen nog de bootleg:Drifter van. Motorhead heeft er nog een tijdje terug gespeelt, maar die hal is niet meer dan het Schlagerfestival waard met Dennie Christian en de geest van Harry Thomas. |
|
quote: Deze bootleg heb ik toevallig en is één van de slechtst klinkende bootlegs die ik ooit gehoord heb. Bareuh... |
|
Motorhead in de Rodahal was prima in orde hoor |
|
Hier ga ik dus naartoe, nog meer mensen? Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: hmmm tempting, denk het eigenlijk wel ja Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Tsjah, maar 44 euries, dus niet duur. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: :') |
|
Present! We doen t voorprogramma nl. |
|
quote: Hah, cool zeg!! :D Succes en heel veel plezier! ^_^ Ik en mijn beste vriend wilden nog even perskaarten voor foto's aanvragen, maar is er door drukte niet van gekomen, maar misschien dat we nog wel een normaal kaartje kopen, eerst eens zien of we wat geld ervoor overhebben hehe If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
quote:Kapitalist! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het is bijna zover. |
|
http://www.bndestem.nl/algemeen/cultuur/5906545/Bergse-band-warmt-publiek-Alice-Cooper-op.ece http://www.bndestem.nl/algemeen/cultuur/5906544/Alice-Cooper-nog-steeds-springlevend.ece [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 05-12-2009 10:44] |
|
*kick* |
Index / Concerten |