|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 31 oktober 2009 Becoming The Archetype De Kelder, Amersfoort Zaal open: 19.30 uur Entree: €14,- Voor een gedetailleerde omschrijving van de muziek: "Becoming The Archetype is terug om hun ruige metal muziek ten gehore te brengen en er voor te zorgen dat elk hoofd mee banged op beat van de harde drums." |
|
|
|
Edge Of Serenity heeft moeten cancelen, Erebus is aan de line-up toegevoegd!! |
|
Heerlijk, 10 minuten fietsen "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken, is lekker dichtbij |
|
19:30 open 19:40 Load! 20:15 Erebus 20:50 Sacrificium 21:45 Seventh Avenue 22:45 BECOMING THE ARCHETYPE 23:40 DJ |
|
Correct. Tijden zijn inderdaad aangepast. Zaal gaat 19.30 uur open. |
|
Morgen alweer! Beuk'n en partyen! |
|
Ik zou BTA graag live zien maar om voor een uurtje naar Amersfoort te rijden heb ik geen zin in. Ik trek dat Goudvishal principe (hoe prop ik zoveel mogelijk bandjes in een avondprogramma van 3.5 uur) nooit zo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kom ook even kijken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Misschien ook aanwezig, hoewel ik nog aardig brak ben van Ensiferum gisteren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Kom op man, gaan we samen... hoe laat spreken we af? Of gaan we eerst even aan de Guinness in de pub en slaan we 2 voorprogramma's over. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: An sich best een goed plan, durf er alleen nog even niets over te zeggen. Moet straks om 3 uur eerst naar de tandarts voor wortelkanaalgedoe, dus het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel pijn ik in mijn bek heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sms even hoe en wat... en pijn moet je gewoon wegdrinken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehe, is goed, je hoort van me. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nog een paar uurtjes! Vanaf Sacrificium aanwezig. |
|
Ralph en ik beide niet aanwezig... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: +1 Ik vrees dat ik echter niet zo blij ga worden van Seventh Avenue, die zijn wel héél erg reli... |
|
Seventh Avenue speelt niet, een van de leden heeft de mexicaanse griep. |
|
Sacrificium was niet wat ik ervan verwacht had. Het geluid was, zeker in het begin, bar slecht. Gitaren niet te horen, alleen een waas van bas, bekkens en vocalen. Gelukkig werd het in de loop van de show wel wat beter, maar geen optreden om over naar huis te schrijven. Becoming The Archetype had ook de kampen met slecht geluid, hoewel het lang niet zo erg was als bij Sacrificium. Het gitaar- en drumgeluid was iel en als de gitarist de toetsen voor zijn rekening nam, bleef er helemaal weinig over. Sterke nummers hadden ze genoeg in de setlist, maar het was toch niet zo overtuigend als ik gehoopt en eigenlijk ook verwacht had. Het enthousiasme van de band maakte wel een hoop goed. Ik wil deze band heel graag nog een keer zien met een beter geluid, want het kán nog gaver zijn live. |
|
Zo! Dat was me het feestje wel weer. Wij zijn redelijk shitfaced naar huis gegaan, wat natuurlijk gelijk staat aan een gezellige avond. We hadden zelf best wel lekker geluid, maar we hebben dan ook een goede soundcheck kunnen doen die middag. Veel publiek, goede sfeer, was erg gaaf |
|
Maargoed dat ik niet gegaan ben. Bij slecht geluid heb ik nogal eens de neiging om mijn biezen te pakken dus dat was toch zonde van het geld geweest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat was dan de geslaagde PreParty, nu op naar het échte Brainstorm Festival op 13 en 14 november in Gigant, Apeldoorn! |
Index / Concerten |