IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fenris, Brandhaard en Infestis 18 juli in de Gonz in Gouda
Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 08-07-2009 21:53 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Zaterdag 18 Juli - Bands

FENRIS - www.fenris.nl

Fenris, oorspronkelijk opgericht in 1997, heeft een 10-jarige historie in het combineren van bulderende viking metal met schroeiende black metal. Van tijd tot tijd verblindend snel, soms atmosferisch, maar altijd melodisch en dynamisch. De soms Nederlandse teksten hebben hun wortels diep in de oude Noordse mythologiën en de toonzetting is die van oude volkeren, hun hoop en geloof en hun oorlogen en verschrikkingen. Tot nu toe zijn twee albums uitgebracht: 'Offerings To The Hunger' (2001) en 'Ordeal' (2005), van welke de laatste onder eigen beheer.

BRANDHAARD - www.brandhaard.nl

Werd in 2004 opgericht. Als 2 mans band heeft Brandhaard de m-cd "Heidens Nederland" opgenomen. Vervolgens hebben ze een aantal optredens gedaan als duo. In de lente van 2006 komt er een bassist bij waardoor het geluid en de energie nog meer blazen. In 2006 is er een nieuwe CD opgenomen, "Roest op de Heidenziel". Na wat optredens in 2007 en 2008 is er de live-cd en dvd, "Live in Midgard" verschenen. Kom luisteren en kijken naar dezer razende Nederlandse black metal heidenen!

INFESTIS - www.myspace.com/infestis

Infestis heeft eerder dit jaar samen met Lugubre en Agramon bij ons opgetreden. Heb je het toen gezien; weet je wat deze mannen en dame kunnen. Heb je het niet gezien...kom dan gewoon langs!
Notitie: Met leden van de 2 bovenstaande bands.

Deur Open:21:00
Deur Dicht:01:00
Entree Gonzer:€ 3,00
Entree Niet Gonzer:€ 5,00

http://degonz.nl/details.php?n_id=538

Ik zou zeggen kom allen

R.
Usericon van R.
Posted 08-07-2009 21:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Brandhaard...Roest op de Heidenziel... sorry hoor maar; hahaha. 'sinistrum - strompelend door een zielekloof' klinkt zelfs minder kinds.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-07-2009 22:02]

Snark
Usericon van Snark
Posted 08-07-2009 22:15 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

vorig jaar brandhaard live gezien en als ik zou zeggen dat dat klote was zou dat een behoorlijke belediging voor klote zijn. Infestis nog niet live gezien maar wat ik tot nu toe hoorde veraste me wel behoorlijk. Omdat dit bandje deels opgebouwd is uit leden van brandhaard en fenris (dat ik ook altijd al vrij beroerd vond maar dat ik zon bloedhekel aan van die sukkelnepvikinghomo's heb zal daar deels mee te maken hebben) ben ik ben ook wel benieuwd of brandhaard deze keer minder kutte composities de zaal in poept.

ik kom wel even kijken

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 08-07-2009 22:26 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Infestis Heersch ook gewoon ontzettend
maar als je het niet tof vind kan je ook gewoon thuis blijven hoor

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 08-07-2009 22:37 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Fenris is niet van die typische lalala vikingmetal. Het is gewoon fijne grimmige black, en het zijn behoorlijk goede muzikanten.

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

Snark
Usericon van Snark
Posted 08-07-2009 22:49 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 22:26 schreef Jan-Willem het volgende:
Infestis Heersch ook gewoon ontzettend
maar als je het niet tof vind kan je ook gewoon thuis blijven hoor

nee ik hoop dat fenris als laatste speelt, dan kan ik vroeg naar huis

miikja
Usericon van miikja
Posted 09-07-2009 0:05 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Toen ik Fenris in Tilburg zag vond ik er ook weinig viking aan. Gewoon goede black met veel afwisseling en een goede frontman. Jullie moeten wel die toortsen op het podium zetten want vuur is gaaf.

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 09-07-2009 8:10 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

@snark: Gelukkig voor jou zal Infestis waarschijnlijk als eerst kun je tenminste vroeg naar bed.

@Miikja: als je komt nemen wij de fakkels mee

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-07-2009 18:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gewoon 3 gave bands! Helaas heb ik die datum al wat anders.

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 09-07-2009 20:07 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Aanwezig!

Infestis vond ik erg gaaf live!
Brandhaard daar verwacht ik niet veel van.
En Fenris ben ik erg benieuwd naar!

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 17-07-2009 15:26 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Morgen!

vuist666
Usericon van vuist666
Posted 17-07-2009 16:57 by vuist666 Wijzig reactieProfiel van vuist666Quote dit berichthttp://www.myspace.com/vuist666

Ik kom waarschijnlijk wel ff de baromzet opdrijven

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 19-07-2009 12:24 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Fijn feestje, heb genoten

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com