|
Auteur: |
|
|
ook in groningen! |
|
Die spelen ook rond die tijd in Vera www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Crap www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heen! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Voorprogramma erbij geboekt: Simón (NL sludge) Dat maakt samen: Zondag 1 November A Storm Of Light (US post-rock / sludge) Minsk (US post-rock / sludge) Simón (NL sludge) |
|
|
|
15.00 open, dus vroeg afgelopen? In dat geval: zeer waarschijnlijk aanwezig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ja, onze zondag shows zijn altijd 's middags, dus vroeg klaar! |
|
De 30ste staan ze in Simplon Groningen. Heen edit: de 30ste dusch [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 06-10-2009 18:35] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Up! Komend weekend! |
|
Heeeeeeeeeeel misschien deze. Minsk is op plaat wel erg goed |
|
quote: Ik twijfelde nog even, maar anders afspreken daar? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben er bij! Megasiked voor Minsk en ik vond Simon de vorige keer met Pelican & Torche errrrug goed! |
|
Up! Zondag al! |
|
Ben je niet bekend met deze bands, maar wel met Neurosis, Isis of Cult Of Luna bijvoorbeeld? Dan moet je zeker komen! Tijdschema: 15.00 zaal open 16.00-16.45 Simón 17.15-18.05 Minsk 18.30-19.30 A Storm Of Light |
|
quote:Ik laat verstek gaan. Wel bij Swallow The Sun op 27 november? |
Index / Concerten |