|
Auteur: |
|
|
GDV! Ik heb geen vervoer, althans, nog niet..ik woon in Hoogkarspel. Is er iemand die mij mee kan nemen? Ik neem aan dat er meer mensen zijn die geen vervoer hebben, dus doe hier je oproep. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
He da's eigenlijk best een praktisch topic! Maareuh waar ligt Hoogkarspel eigenlijk? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Als ik nou eens eerst wist wat er allemaal op Dynamo komt ... |
|
Ik ga toch niet denk ik. Ik hou niet van meerdaagse festivals. Een dag en ik heb er genoeg van, dan wil ik naar huis. En dat hele "zuipen en dom met andere bezopen lui lullen" ligt me totaal niet. Misschien is er één dag die ik graag mee wil maken. Ligt er uiteraard maar net aan welke bands er dan komen. Dead things grow from deep inside... |
|
dan heb je geluk want dynamo is maar één dag |
|
Oh, ik dacht dat het weer drie dagen zou worden... (een duidelijk teken van mijn desinteresse ) Dead things grow from deep inside... |
|
Hoogkarspel ligt bij Enkhuizen en Hoorn in Noord Holland.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Dan moet JIJ juist voor de auto zorgen... Van noord naar zuid... |
|
quote: Hmm..jaja Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Index / Concerten |