|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar heeft hij inderdaad behoorlijk wat woorden voor nodig ja.. |
|
Hoho, ik word tijdens een onschuldig bezoekje aan dit forum geconfronteerd met deze zieltergende ellende, en door een beetje nieuwsgierigheid (in de trand van: wat bezielt deze mensen/wat is waar mis gegaan) heb ik de site even bezocht. Ik voelde me zo vrij, want daar is een forum voor, mijn bescheiden mening te geven. Dat mensen het daar niet mee eens en weer op mij reageren vind ik oké. Ik voel me daarop weer zo vrij om daar op te reageren. Ik heb verder weinig inhoudelijk met het reageren op de muziek zelf bezig gehouden (onbegonnen zaak etc.). Ik wil de klaagliederen van Jeremia niet herschrijven. |
|
oei oei, daar is iemand even hysterisch bezig..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Het zal me niks verbazen dat ze door de week werken als cliniclown, hoeven ze zich in ieder geval de zondag avond niet te douchen. Against God and Government |
|
Och, ik vind de muziek gewoon kut. Dan maakt het al niet meer uit hoe ze eruit zien.. Just dance!? Just fucking headbang, Bitch! |
|
Tering, met een site zo sneu als de jouwe ben je uitermate geschikt als merchsnol bij de betreffende band. Waarschijnlijk kan je backstage ook nog wel wat orale kilometers maken. |
|
quote: Heb je het nou over mij, of wat? :') Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
quote: Doe even normaal tegen sky! "Ik ben Sky aka , joey, joeyjuniorjordisonjunior, slipknotslet en nee dat is niet mn echte naam en nee ook niet mn scenekidnickname want ik ben helemaal niet zo'n übercoole scenekid :')!Ik ben 16 jaartjes en wat maandjes oud/jong, hoe je het wilt zien. Tegen de tijd dat jij dit leest ben ik misschien al wel hoogbejaard (en volgens mij klopt die zin niet zo..)Ik zit veel achter de computer, dat komt omdat ik in Soest woon en het hier niet echt spannend is. Ik heb ook niet veel vrienden en ben ook niet populair, en daar ben ik blij om. Ik vind Pokémon leuk en nee ik ben geen emo, het is gewoon jeugdsentiment. Mijn mama kijkt de hele dag tv voor haar werk bij beeld&Geluid en mijn papa is chefkok. EN NEE HIJ KOOKT THUIS NOOIT WANT HIJ WERKT IN DE AVOND, DUH! En ja ik praat ook half duits half nederlandsch door elkaar omdat ik dat gewoon leuk vind." :') Against God and Government |
|
Ik dacht al... over welke site heeft hij het nou weer? Maar het gaat dus niet over mij :') Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Dit weekeinde! |
|
Helaas afwezig wegens verhuizing! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Klinkt echt leuk! Zou ze al daten? |
|
godver, valt het dit weekeinde al? Ga helaas al naar Earthless in Utrecht! |
|
goeie bandfoto, met de mcd die ergens onder een flinke laag stof meden aan het verteren is in het achterhoofd ben ik heel benieuwd, ik ziet t later dit jaar wel in de gonz/gouda |
|
quote:Dat is de 2de toch |
|
Vanavond! |
|
Aanwezig vanavond. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Was een goed feestje gisteren! |
|
quote: wat een heerlijke post, dank daarvoor |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |