IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Heretic : Live In Tilburg 01-08-09 Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 23:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Daar heeft hij inderdaad behoorlijk wat woorden voor nodig ja..

Devotee
Usericon van Devotee
Posted 17-07-2009 23:47 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

Ja, echt he...

quote:
Op 17 juli 2009 23:22 schreef Temmink het volgende:
"Ik hoop overigens dat de bandleden het tattootopic niet ontdekken, wederom een wanvertoning"

Je hebt dus wel de moeite genomen andere foto's van Heretic te bekijken? Want op bovenstaande foto valt er vrij weinig te zien van hun tattoos. Of wil je gewoon nog wat extra's te zeuren hebben omdat je de rest nog niet genoeg vond?

Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 18-07-2009 0:04 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Hoho, ik word tijdens een onschuldig bezoekje aan dit forum geconfronteerd met deze zieltergende ellende, en door een beetje nieuwsgierigheid (in de trand van: wat bezielt deze mensen/wat is waar mis gegaan) heb ik de site even bezocht.
Ik voelde me zo vrij, want daar is een forum voor, mijn bescheiden mening te geven.
Dat mensen het daar niet mee eens en weer op mij reageren vind ik oké.
Ik voel me daarop weer zo vrij om daar op te reageren.

Ik heb verder weinig inhoudelijk met het reageren op de muziek zelf bezig gehouden (onbegonnen zaak etc.).
Ik wil de klaagliederen van Jeremia niet herschrijven.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-07-2009 12:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oei oei, daar is iemand even hysterisch bezig.....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-07-2009 18:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 17 juli 2009 20:25 schreef Devotee het volgende:
...wat een stelletje oppervlakkige mensen hier

Het zal me niks verbazen dat ze door de week werken als cliniclown, hoeven ze zich in ieder geval de zondag avond niet te douchen.

Against God and Government

Sky
Usericon van Sky
Posted 18-07-2009 19:46 by Sky Wijzig reactieProfiel van SkyQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/sky

Och, ik vind de muziek gewoon kut. Dan maakt het al niet meer uit hoe ze eruit zien..

Just dance!? Just fucking headbang, Bitch!

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 18-07-2009 20:04 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Tering, met een site zo sneu als de jouwe ben je uitermate geschikt als merchsnol bij de betreffende band.
Waarschijnlijk kan je backstage ook nog wel wat orale kilometers maken.

Devotee
Usericon van Devotee
Posted 18-07-2009 20:06 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2009 20:04 schreef Temmink het volgende:
Tering, met een site zo sneu als de jouwe ben je uitermate geschikt als merchsnol bij de betreffende band.

Heb je het nou over mij, of wat? :')

Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-07-2009 20:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 18 juli 2009 20:04 schreef Temmink het volgende:

Doe even normaal tegen sky!

"Ik ben Sky aka , joey, joeyjuniorjordisonjunior, slipknotslet en nee dat is niet mn echte naam en nee ook niet mn scenekidnickname want ik ben helemaal niet zo'n übercoole scenekid :')!Ik ben 16 jaartjes en wat maandjes oud/jong, hoe je het wilt zien. Tegen de tijd dat jij dit leest ben ik misschien al wel hoogbejaard (en volgens mij klopt die zin niet zo..)Ik zit veel achter de computer, dat komt omdat ik in Soest woon en het hier niet echt spannend is. Ik heb ook niet veel vrienden en ben ook niet populair, en daar ben ik blij om. Ik vind Pokémon leuk en nee ik ben geen emo, het is gewoon jeugdsentiment. Mijn mama kijkt de hele dag tv voor haar werk bij beeld&Geluid en mijn papa is chefkok. EN NEE HIJ KOOKT THUIS NOOIT WANT HIJ WERKT IN DE AVOND, DUH! En ja ik praat ook half duits half nederlandsch door elkaar omdat ik dat gewoon leuk vind."

:')

Against God and Government

Devotee
Usericon van Devotee
Posted 18-07-2009 20:30 by Devotee Wijzig reactieProfiel van DevoteeQuote dit bericht

Ik dacht al... over welke site heeft hij het nou weer? Maar het gaat dus niet over mij :')

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 29-07-2009 15:18 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Dit weekeinde!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-07-2009 15:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Helaas afwezig wegens verhuizing!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 29-07-2009 15:43 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 18 juli 2009 20:22 schreef Rotzak het volgende:
Doe even normaal tegen sky!

"Ik ben Sky aka , joey, joeyjuniorjordisonjunior, slipknotslet en nee dat is niet mn echte naam en nee ook niet mn scenekidnickname want ik ben helemaal niet zo'n übercoole scenekid :')!Ik ben 16 jaartjes en wat maandjes oud/jong, hoe je het wilt zien. Tegen de tijd dat jij dit leest ben ik misschien al wel hoogbejaard (en volgens mij klopt die zin niet zo..)Ik zit veel achter de computer, dat komt omdat ik in Soest woon en het hier niet echt spannend is. Ik heb ook niet veel vrienden en ben ook niet populair, en daar ben ik blij om. Ik vind Pokémon leuk en nee ik ben geen emo, het is gewoon jeugdsentiment. Mijn mama kijkt de hele dag tv voor haar werk bij beeld&Geluid en mijn papa is chefkok. EN NEE HIJ KOOKT THUIS NOOIT WANT HIJ WERKT IN DE AVOND, DUH! En ja ik praat ook half duits half nederlandsch door elkaar omdat ik dat gewoon leuk vind."

:')

Klinkt echt leuk!
Zou ze al daten?

R.
Usericon van R.
Posted 29-07-2009 16:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

godver, valt het dit weekeinde al? Ga helaas al naar Earthless in Utrecht!

Snark
Usericon van Snark
Posted 29-07-2009 16:30 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

goeie bandfoto, met de mcd die ergens onder een flinke laag stof meden aan het verteren is in het achterhoofd ben ik heel benieuwd, ik ziet t later dit jaar wel in de gonz/gouda

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-07-2009 17:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 juli 2009 16:07 schreef R. het volgende:
godver, valt het dit weekeinde al? Ga helaas al naar Earthless in Utrecht!
Dat is de 2de toch

Besatt
Usericon van Besatt
Posted 01-08-2009 10:20 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Vanavond!

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 01-08-2009 17:40 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Aanwezig vanavond.

Never have so many sacrificed so much for so few

Nimroth
Reign I forever
Usericon van Nimroth
Posted 02-08-2009 14:20 by Nimroth Wijzig reactieProfiel van NimrothQuote dit berichthttp://CIRITH GORGOR: www.cirithgorgor.nl

Was een goed feestje gisteren!

blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 02-08-2009 23:36 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2009 23:22 schreef Temmink het volgende:
Kom op, die make-up, of wat het ook is, ziet er echt niet uit. De foto doet het geheel uiteraard ook geen goed, eerst allemaal de ogen volkrijten met norrit en daarna sip in een hoekje staan voor de foto.
Als je op de site gaat kijken vraag je je helemaal af waar het allemaal is mis gegaan.
Ondertussen moet je toch wel beter een imago kunnen kopieren. Elk willekeurige 13-jarige emo kan meer evil tevoorschijn komen dan dit talentloze zootje.

Als kutmuziek maken strafbaar was kregen ze de maximumstraf.
Die tape heb ik dan ook bij een bulkaankoop verkregen, verreweg het slechtste wat er bij zat, en er zat nogal wat troep bij.
Ik hoop overigens dat de bandleden het tattootopic niet ontdekken, wederom een wanvertoning.

Gelukkig treden ze zelden op, wel zo rechtvaardig tegen de weldenkende, niksvermoedende mens. Hiermee wil je niet geconfronteerd worden als je een biertje drinkt na een week werken.

Ik kan er echt niet over uit.

wat een heerlijke post, dank daarvoor

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com